چرا حضور عباسی در جلسه هیات مدیره لازم بود؟
چرا حضور عباسی در جلسه هیات مدیره لازم بود؟

اویاقلیق: زمانیکه نظمی در حال جابجایی از مدیرعاملی تراکتور بود ، آجرلو عضو هیات مدیره بود، لاکن استعفا داده بود و در جلسات شرکت نمیکرد و بطور واضح با ادا و اطوارهایش میخواست که او را مدیرعامل کنند! برای جذب تونی تنها یک مخالف درهیات مدیره بود و آنهم آجرلو بود که علنا این مساله […]

اویاقلیق: زمانیکه نظمی در حال جابجایی از مدیرعاملی تراکتور بود ، آجرلو عضو هیات مدیره بود، لاکن استعفا داده بود و در جلسات شرکت نمیکرد و بطور واضح با ادا و اطوارهایش میخواست که او را مدیرعامل کنند!

برای جذب تونی تنها یک مخالف درهیات مدیره بود و آنهم آجرلو بود که علنا این مساله را ابراز میکرد و دارا غزنوی هم رسما  کرد (همان سالی که تونی قهرمان حذفی شد) و نیز یکی از اعضائی بود که در اخراج تونی بتوسط نظمی فعال بود!

تا یادم نرفته این نکته مهم را هم متذکر شوم که آجرلو در واقعه جمعه سیاه که قهرمانی لیگ را از تراختور گرفتند و تقدیم سپاهان کردند، با تائید قهرمانی بحق سپاهان ، برای آن تیم تبریک گفتند و اظهار امیدواری کردند که تراختور هم بتواند در سالهای آینده قهرمان شود!!!!!! یعنی اینکه تراختور لیگ چهاردهم شایسته و محق قهرمانی نبود و …….!

حالا همین آقا شده مدیر تراختور که علنا و واضح و سلیس میگویند:من هوادارت راختور نیستم ولی مدیر این تیم هستم!!!! هیچ حسب و نسبی با آذربایجان ندارم، اما میخواهم به تراختور و آذربایجان خدمت کنم!!!!!!

حاشیه نرویم که جناب آجرلو تا میکروفونی بدستش رسید ادعا کرد که باشگاه تراختور یک خرابه است و تمامی مشکلات تیم به مدیران قبلی برمیگردد و به عبارتی دیگر، مدیران قبلی باید مسائل راحل کنند و یا اینکه مردم و هیات مدیره باید که هیچ ادعائی و درخواستی برای حل مشکلات از آجرلو نداشته باشند تا او بتواند در تهران و در کنار خانواده اش، ایام کهولت راب راحتی بگذراند و در عین حال به دیگر امورات و مشاغلش در تهران هم ، مدیریت کند!

آخرین مدیر، عباسی است و از دخل و خرج باشگاه تا قبل از آجرلو، آگاه است!
او میداند که باشگاه چه اندوخته ای داشته و چه بدهی هائی داشته است!

دو سال است که هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه نداده و بدون مصوبه هیات مدیره، مدیرعامل حق خرج یک ریال را هم ندارد.

اما از معجزات مدیرعامل از راه دور است که بدون مصوبات هیات مدیره بطور خودمختار، میگیرد و خرج میکند و حالا که بعد از دو سال خودمختاری مدیرعامل، هیات مدیره بستوه آمده و تشکیل جلسه داده تا از مدیرعامل گزارش مالی بخواهند تا پول باشگاه را کجا و با کدام مدرک و فاکتور خرج کرده، جناب مدیرعامل، حضور مدیرعامل قبلی راب هانه کرده تا جلسه را ترک کند که بعد از دو سال تشکیل شده!

سوال این است که آیا آجرلو میتواند مخالف حضور عباسی در جلسه باشد؟

خیر، نمی تواند!

هیات مدیره است که تشخیص میدهد کسی میتواند در جلسه باشد یا خیر ؛ نه مدیرعامل!

و اگر مدیرعامل حضور شخصی دیگر را صلاح نداند بایستی با ادله به هیات مدیره اظهار کند و باز هیات مدیره است که حرف مدیرعامل راق بول کند و یا خیر!

پس نتیجه میگیریم که اعتراض آنگونه و ترک جلسه مهم توسط مدیرعامل کاری غیرقانونی و درخلاف مصلحت تیم تراختور بوده است که این جلسه مجددا کی تشکیل شود، خدا میداند!؟

اما چرا حضور عباسی درجلسه لازم بود؟

همگان میدانیم که از ابتدای کار، آجرلو دوست نداشته زیر نظر هیات مدیره امورات را بگذراند و خودرای بوده. شاهد گفته مان همینست که ایشان هیچ نیازی به تشکیل جلسه هیات مدیره ندیده اند و بعد ازدو سال با بهانه واهی آنرا ترک کرده اند!

دو سال است که گزارش مالی به هیات مدیره نداده . بعبارتی نگفته که بودجه باشگاه را به کی و کجا خرج کرده؟!

گویا آجرلو زیادی به دفتر و دستک و دفترهای مالی اعتقاد ندارد و به سبک قدیم، اهل چرتکه است و سند مالی و غیره را اخلال در مدیریت راه دور خود میدانند، آنوقت آقای گل محمدی هم از مسئولین استانی انتظار دارند که بی حساب و کتاب به تراختور کمک کنند و کارشان به محکمه و غیره بکشد!

خلاصه عرض کنم که عباسی بدان جهت درجلسه حضور داشت که بگوید هنگام تحویل دادن تراختور به آجرلو، این باشگاه چه داشته و چه نداشته؟!!!!

آقای آجرلو!

هنگامی که تراختور را تحویل گرفتید، برخلاف نظر شما تراختور«خرابه» نبود، شما خرابش کردید!

مگر شما نبودید که در اول کارگفتید: ارزش باشگاه تراختور برای واگذاری۴۰۰۰ میلیارد است ؟

نکند شما هم حافظه ندارید؟؟؟

*******

حضور عباسی در جلسه لازم بودتا نگوئید: تراختورخرابه بود!

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل