شکارچی و پرنده با تریلی سیار به آذربایجان‌غربی می‌آید
شکارچی و پرنده با تریلی سیار به آذربایجان‌غربی می‌آید

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، تریلی سیار مرکز تئاتر کانون، در سفر هفت روزه‌ خود به استان با ۱۴ اجرا، در دومین ماه تابستان، برگی از کتاب ۹۳ صفحه‌ای «تابستان به یادماندنی در کانون» را ورق می‌زند. این تریلی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، تریلی سیار مرکز تئاتر کانون، در سفر هفت روزه‌ خود به استان با ۱۴ اجرا، در دومین ماه تابستان، برگی از کتاب ۹۳ صفحه‌ای «تابستان به یادماندنی در کانون» را ورق می‌زند.

این تریلی که روز یک مردادماه وارد استان می‌شود، از روز دوشنبه ۲ مرداد با ۲ اجرا کار خود را از شهرستان ماکو آغاز می‌کند.

یک اجرا در شهرستان شوط و یک اجرا در شهرستان پلدشت به ترتیب در روزهای سوم و چهارم مرداد ماه در برنامه تریلی سیار کانون به استان جای گرفته است.

تریلی نمایش کانون در ادامه سفر خود به آذربایجان‌غربی، عصر روز چهارشنبه ۴ مرداد با یک اجرا در قره‌ضیاءالدین و صبح روز پنج‌شنبه ۵ مرداد با یک اجرا به چالدران می‌رود.

شهرستان‌های خوی و سلماس به ترتیب در روزهای جمعه ۶ مرداد ماه با ۳ اجرا و شنبه ۷ مرداد ماه با ۲ اجرا میزبان تریلی سیار نمایش کانون می‌شوند.

تریلی سیار کانون در بخش پایانی سفر خود به استان آذربایجان‌غربی روز یک‌شنبه ۸ مردادماه با ۳ اجرا در جمع کودکان و نوجوانان ارومیه‌ای حضور دارد.

این نمایش داستان یکی از ماهرترین شکارچیان دنیا است که برای شکار پرنده‌ای کمیاب به راه می‌افتد و از آنجا که جوجه پرنده تا به حال شکارچی را ندیده گمان می‌کند این فرد دوست جدید او است.

شکارچی برای این‌که به هدف خود برسد پیشنهاد این دوستی را قبول می‌کند و در نتیجه، فعل و انفعال‌ها و کشمکش‌هایی بین شکارچی و پرنده اتفاق می‌افتد که در نهایت منجر به دوستی آن‌ها می‌شود. با این حال در یک فرصت مناسب شکارچی، پرنده را زندانی می‌کند.

نویسندگی نمایش «شکارچی و پرنده» را امیر مشهدی عباس و کارگردانی آن را مجتبی گوهرخای و نیلوفر سیاری برعهده دارند، همچنین سرپرستی گروه بر عهده حمیدرضا مردمی است.

تریلی سیار مرکز تئاتر کانون به دعوت اداره کل کانون استان به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند و مقصد بعدی سفر آن، استان کردستان است.