اعمال قانون در زنجان کاهش دارد
اعمال قانون در زنجان کاهش دارد

سرهنگ رمضان آفریدون  در گفتگو با خبرنگار مهر به اعمال  قانون در زنجان اشاره کرد و افزود: اعمال قانون در زنجان در سه ماهه سالجاری بیش از دو درصد کاهش داشته است.  وی اظهار کرد:در حال حال حاضر زنجان جزو ۲۵ استان  کشور در اعمال قانون است و رتبه ۲۵ را دارد و بسیارضعیف هستیم. رئیس پلیس […]

سرهنگ رمضان آفریدون  در گفتگو با خبرنگار مهر به اعمال  قانون در زنجان اشاره کرد و افزود: اعمال قانون در زنجان در سه ماهه سالجاری بیش از دو درصد کاهش داشته است. 

وی اظهار کرد:در حال حال حاضر زنجان جزو ۲۵ استان  کشور در اعمال قانون است و رتبه ۲۵ را دارد و بسیارضعیف هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: اعمال قانون در استان زنجان طی سال ۹۵ و سه  ماهه سالجاری کاهش یافته و  استان زنجان در خصوص اعمال قانون و صدور قبض جریمه کاهش کاهش محسوسی داشته است. 

وی اظهار کرد: براساس بازرسی ها و بررسی های انجام گرفته از پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ، استان زنجان در بحث اعمال قانون رتبه ۲۵ را به خود اختصاص داده و کمترین اعمال قانون را دارد. 

آفریدون تصریح کرد: باید فرهنگ ترافیک در زنجان نهادینه شود و برای تحقق این امر مهم رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی لازم را در جامعه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: توجه به رعایت قوانین راهنمایی  رانندگی با عث کاهش تصادفات می شود و رانندگان باید قانونمند باشند و جایگاه استان زنجان در زمینه اعمال قانون نسبت به میانگین کشوری پایین است و در خصوص فرهنگ ترافیک، مردم زنجان رتبه خوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

آفریدون به فرهنگ‌سازی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: هرچقدر به امر فرهنگ‌سازی توجه شود بازخورد آن را می‌توانیم در کاهش اعمال قانون در جامعه ببینیم.