جوان پلدشتی در دریاچه پشت سد ارس مفقود شد
جوان پلدشتی در دریاچه پشت سد ارس مفقود شد

صادق علیزادگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران در پی یافتن این جوان هستند و تلاش ها در این خصوص همچنان ادامه دارد. وی با تاکید بر اینکه در این دریاچه غریق نجات وجود ندارد، ادامه داد: در صورت بروز حادثه غرق شدگی، احتمال مرگ بسیار بالاست. به گزارش اویاقلیق […]

صادق علیزادگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران در پی یافتن این جوان هستند و تلاش ها در این خصوص همچنان ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه در این دریاچه غریق نجات وجود ندارد، ادامه داد: در صورت بروز حادثه غرق شدگی، احتمال مرگ بسیار بالاست.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در هفته گذشته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ممنوعیت شنا را برای مسافران و گردشگران تابستانی و مردم استان در دریاچه پشت سدهای استان اعلام کرده بود.
او تاکید کرده بود که در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، این شرکت و واحدهای تابعه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ندارند و مسئولیت بر عهده خود افراد و خانواده آنان است.
در روزهای پایانی هفته گذشته نیز یک جوان مهابادی در سد این شهرستان غرق و جسد وی پس از ۱۲ ساعت توسط امدادگران کشف شد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا هم اکنون ۱۲ سد در آذربایجان غربی شامل سد شهرچای ارومیه، آغ چای چایپاره، زولا و دریک سلماس، حسنلوی نقده، شهید قنبری ماکو، ساروق تکاب، قیقاج و ارس ۲ پلدشت، سد بوکان، سد مهاباد و سد ماکو در حال بهره برداری است.
۸۱۳۷/۳۰۷۲
**خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی