۶۱ پست بیمارستان خلخال تعیین تکلیف شود
۶۱ پست بیمارستان خلخال تعیین تکلیف شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، دکتر بشیر خالقی روز جمعه در جریان ریختن رای خود به صندوق انتخابات سازمان نظام پزشکی خلخال افزود: ۶۱ پست بیمارستان خلخال به لحاظ کار افراد استخدامی این بیمارستان در مناطق دیگر استان اردبیل اشغال شده و نمی توان نیروی جدید کاری به جای این […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، دکتر بشیر خالقی روز جمعه در جریان ریختن رای خود به صندوق انتخابات سازمان نظام پزشکی خلخال افزود: ۶۱ پست بیمارستان خلخال به لحاظ کار افراد استخدامی این بیمارستان در مناطق دیگر استان اردبیل اشغال شده و نمی توان نیروی جدید کاری به جای این افراد جذب کرد.
او اظهار کرد: فعالیت این افراد به جای خلخال در سایر مناطق استان و با دریافت حقوق بیمارستان این شهرستان کاری غیر شرعی و غیرقانونی است که باید به هر نحوی اصلاح و تکلیف ۶۱ پست بیمارستان خلخال روشن شود.
نماینده مردم خلخال با تاکید براینکه ۶۱ پست اشغال شده بیمارستان امام خمینی این شهرستان باید از اسرع وقت خالی و زمینه استخدام افراد جدید فراهم شود گفت: برای روشن شدن موضوع اشغال پست های بیمارستان خلخال و خالی بودن جای نیروهای مورد نیاز آن نامه ای به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور ارسال کرده و تا زمان حصول نتیجه پیگیر موضوع از طریق وزارتخانه ذیربط خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال از دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل و گشایش ردیف اعتباری مستقل ملی برای این دانشکده در مرکز کشور اظهار کرد: انتظار از مسوولان این دانشکده ارتقای سطح خدمات ارائه شده بهداشتی و درمانی به مردم منطقه و راه اندازی رشته های جدید تحصیلی در دانشکده علوم پزشکی خلخال با استفاده از اعضای هیات علمی بومی شهرستان است.
او با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی از قدیمی ترین و موثرترین سازمان های مردم نهاد در کشور است افزود: سازمان نظام پزشکی کشور در ۱۷ دی سال ۱۳۳۵ تاسیس و در مدت فعالیت خود خدمات شایسته ای را در رسیدگی به تخلفات پزشکی و یا دفاع از حقوق مردم و جامعه پزشکی را به جامعه ارائه کرده است.
وی گفت: این سازمان توانسته ضمن حفظ جایگاه پزشکی در کشور و دفاع از حقوق مردم در بحث های پزشکی حافظ حقوق پزشکان نیز باشد.
پرویز وکیلی ، رئیس مرکز بهداشت خلخال نیز در این مراسم گفت: هفتمین دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی این شهرستان از ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در محل دانشکده علوم پزشکی آغاز و تا ساعت ۲۲ شب ادامه یافت.
وی افزود: انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی خلخال در ۶ گروه پزشکان ، دندانپزشکان ، داروسازان ، گروه لیسانسیه پروانه دار ، علوم آزمایشگاهی و مامایی با شرکت ۱۶ داوطلب برگزار و ۱۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات بوده و به ۱۱ نفر اعضای هیات مدیره رای دادند.
شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸