ترافیک در محور قزوین _ کرج سنگین می‌شود
ترافیک در محور قزوین _ کرج سنگین می‌شود

نصرالله بیگلری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته هم‌اکنون وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین_کرج، قزوین_رشت، قزوین_همدان، قزوین_زنجان، قزوین_تاکستان و قزوین_بویین‌زهرا عادی و روان بوده و تردد وسائل نقلیه در این محورها جاری است. وی با […]

نصرالله بیگلری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته هم‌اکنون وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین_کرج، قزوین_رشت، قزوین_همدان، قزوین_زنجان، قزوین_تاکستان و قزوین_بویین‌زهرا عادی و روان بوده و تردد وسائل نقلیه در این محورها جاری است.

وی با اشاره به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از هواشناسی افزود: هم‌اکنون آسمان شهر قزوین صاف و آفتابی بوده و تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین خشک و باز است و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه هم‌‌اکنون تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان برقرار است، تصریح کرد: با توجه به پایان یافتن تعطیلات آخر هفته تا ساعاتی دیگر با بازگشت مسافران شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیک با بازگشت مسافران و افزایش تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین در مسیر برگشت قزوین_رشت و قزوین_ زنجان و مسیر رفت محور قزوین_کرج سنگین می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به وجود ترافیک یادآور شد: به رانندگان وسائل نقلیه توصیه می‌شود زمان بازگشت از سفر را به ساعات پایانی موکول نکرده و در طول مسیر ضمن پرهیز از سبقت غیرمجاز با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بیگلری مطرح کرد: به دلیل افزایش حجم تردد وسائل نقلیه رانندگان فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با خودرو جلو حفظ کرده و ضمن راننده همه سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش حجم سفر از روز گذشته تاکنون تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان قزوین رخ نداده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: رانندگان وسائل نقلیه از رانندگی در هنگام خواب آلودگی پرهیز کنند و در هنگام استراحت در استراحت‌گاه‌های مجاز توقف کرده و عابران پیاده هم از ورود به آزادراه‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ج/