مسوولان برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی تلاش کنند
مسوولان برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی تلاش کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی روز جمعه در همایش صادقیون با محوریت ۶۱۰شهید والا مقام شهرستان مشگین شهر در محوطه پل معلق این شهر افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس و دولت جدید باید در تخصیص اعتبارات فرهنگی جدیت بیشتری داشته باشند.وی در عین حال به دولت توصیه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی روز جمعه در همایش صادقیون با محوریت ۶۱۰شهید والا مقام شهرستان مشگین شهر در محوطه پل معلق این شهر افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس و دولت جدید باید در تخصیص اعتبارات فرهنگی جدیت بیشتری داشته باشند.
وی در عین حال به دولت توصیه کرد در انتخاب مدیران جدید شایسته سالاری را مد نظر قرار داده و از انتصاب های جناحی و باندی پرهیز کند.
او همچنین با تقدیر از اقدام ارزنده منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گیردولی به جهت برپایی این مراسم گفت: همزمانی توسعه صنعت گردشگری در مشگین شهر با تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی کاری ستودنی است و باید الگویی برای کشور باشد.
وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای رسمی شهرستان مشگین شهر در جلب و جذب گردشگران داخلی وخارجی رتبه اول استان اردبیل را بخود اختصاص داده اظهار کرد: رشد صنعت گردشگری در این شهرستان موجب شکوفایی اقتصاد استان اردبیل شده است.
در این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۷/۶۰۱۸