۳ هزار نفر در انتخابات نظام پزشکی اردبیل شرکت می‌کنند
۳ هزار نفر در انتخابات نظام پزشکی اردبیل شرکت می‌کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، افشین فتحی پیش از ظهر جمعه در حاشیه انتخابات نظام پزشکی اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. وی افزود: در این انتخابات ۱۲۴ نامزد ثبت‌نام کرده‌اند که قرار است پس از […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، افشین فتحی پیش از ظهر جمعه در حاشیه انتخابات نظام پزشکی اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این انتخابات ۱۲۴ نامزد ثبت‌نام کرده‌اند که قرار است پس از رأی‌گیری ۶۱ نفر از میان آن ها انتخاب و معرفی شوند.

معاون درمان علوم پزشکی استان با اشاره به نظارت کامل بر روند برگزاری انتخابات افزود: این انتخابات در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، گرمی، خلخال و مشگین شهر در حال برگزاری است.

فتحی با اشاره به تدارک زیرساخت‌های الکترونیکی جهت برگزاری انتخابات متذکر شد: رقابت در شش رشته پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، مامایی، علوم آزمایشگاهی و کارشناسان پروانه دار انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: در صورتی که زمان اخذ رأی تمدید نشود، تا پایان امشب نتایج انتخابات اعلام خواهد شد.