نتایج روز اول کانوپولوی قهرمانی کشور در مراغه
نتایج روز اول کانوپولوی قهرمانی کشور در مراغه

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز پنجشنبه ایرنا، این رقابت ها که با حضور ۱۳ تیم در چهار گروه سه و چهارتیمی در پیست بین المللی کانوپولوی مراغه برگزار شد.در دور اول این رقابت ها و در رقابت های گروه اول این رقابت ها، تیم کرمانشاه در ۲ دیدار به ترتیب با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز پنجشنبه ایرنا، این رقابت ها که با حضور ۱۳ تیم در چهار گروه سه و چهارتیمی در پیست بین المللی کانوپولوی مراغه برگزار شد.
در دور اول این رقابت ها و در رقابت های گروه اول این رقابت ها، تیم کرمانشاه در ۲ دیدار به ترتیب با نتیجه ۹ بر صفر و ۳ بر صفر برابر تیم های آذربایجان شرقی و اردیبل به برتری دست یافت و اردیبل نیز ۹ بر یک برابر تیم آذربایجان شرقی صاحب برتری شد.
در گروه دوم این رقابت ها نیز، گیلان با نتایج ۳ بر صفر و یک بر صفر به ترتیب برابر تیم های مازندران و همدان صاحب برتری شد و مازندران نیز در دیگر دیدار این گروه ۹ بر یک بر همدان غلبه کرد.
در گروه سوم این رقابت ها نیز که با حضور چهار تیم برگزار می شد، تیم البرز با نتایج ۹ بر صفر، ۱۲ بر یک و هفت بر ۲ به ترتیب برابر تیم های قزوین، اصفهان و زنجان به برتری رسید و تیم زنجان با نتایج ۶ بر یک و ۱۲ بر صفر به ترتیب تیم های اصفهان و قزوین را مغلوب کرد و دیدار تیم های اصفهان با قزوین با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
در گروه چهارم این رقابت ها نیز، تیم تهران با نتایج ۶ بر سه و چهار بر دو به ترتیب تیم های خوزستان و مرکزی را مغلوب کرد و تیم مرکزی نیز با نتیجه سه بر صفر تیم خوزستان را شکست داد.
در دور دوم این رقابت ها نیز کرمانشاه با نتیجه هشت بر هشت مقابل گیلان متوقف شد و تیم اردبیل با نتیجه سه بر ۲ مازندران را شکست داد.
البرز با نتیجه هفت بر یک برابر تهران صاحب برتری شد و تیم استان مرکزی نیز پنج بر ۲ زنجان را شکست داد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، رقابت های مرحله دوم این مسابقات امروز جمعه با برگزاری سایر رقابت های مرحله دوم و سوم پیگیری می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
۳۰۷۷/۷۴۸۷