قاچاقچیان لباس، ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند
قاچاقچیان لباس، ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

مرتضی ممیزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق پوشاک ۹۴ فقره بوده است.وی اظهار کرد: قاچاقچیان سیگار نیز با تشکیل ۲۴ فقره پرونده در مدت مشابه، بیش از ۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند.مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: قاچاق البسه، سیگار، لوازم خانگی، […]

مرتضی ممیزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق پوشاک ۹۴ فقره بوده است.
وی اظهار کرد: قاچاقچیان سیگار نیز با تشکیل ۲۴ فقره پرونده در مدت مشابه، بیش از ۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: قاچاق البسه، سیگار، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، گوشی تلفن همراه به ترتیب بیشترین نوع قاچاق در استان زنجان به شمار می روند.
ممیزی تاکید کرد: طی چهار ماهه امسال یک هزار و ۴۷۷ فقره پرونده در این اداره کل تشکیل و با عملکردی بیش از ۱۰۰ درصد، قریب همین تعداد پرونده بررسی و مختومه شده اند.
وی با تشریح بیشترین شکایات مردمی، گفت: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور خرید، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به ترتیب بیشترین موضوع شکایت از اصناف زنجان است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به پرونده قاچاق سوخت به میزان ۳۱ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت سفید و نفت گاز، تصریح کرد: بعد از بررسی ها، ارزش این سوخت ۵۵۰ میلیون ریال قیمت گذاری شد و حکم صادر شده، جریمه فرد خاطی به میزان ۹۵۴ میلیون ریال و ضبط سوخت به نفع دولت است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، قریب پنج هزار پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان طی سال ۹۵ تشکیل و بیش از پنج هزار پرونده بررسی و مختومه شده است.
۳۲۱۶/۶۰۸۵
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی