آسیب ۲۱ مسافر به دلیل انحراف اتوبوس در محور میمه – دلیجان/ تصادف زنجیره‌ای در ۴ خودرو در زنجان
آسیب ۲۱ مسافر به دلیل انحراف اتوبوس در محور میمه – دلیجان/ تصادف زنجیره‌ای در ۴ خودرو در زنجان

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در ارتباط با انحراف اتوبوس در شاهین‌شهر اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ بامداد امروز در محور میمه – دلیجان ورودی شهر مورچه خورت رخ داده که بر اثر آن ۲۱ مسافر دچار آسیب شدند. همچنین ۳ نفر از مصدومان این حادثه توسط نیروهای […]

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در ارتباط با انحراف اتوبوس در شاهین‌شهر اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ بامداد امروز در محور میمه – دلیجان ورودی شهر مورچه خورت رخ داده که بر اثر آن ۲۱ مسافر دچار آسیب شدند. همچنین ۳ نفر از مصدومان این حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: برخورد زنجیره‌ای ۴ دستگاه خودرو نیز در کیلومتر ۶۹ آزادراه زنجان – تبریز ساعت ۱:۴۹ دقیقه بامداد سبب آسیب به ۱۳ مسافر شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در اثر این حادثه ۶ مسافر مصدوم شدند که یکی از آنها توسط نیروهای هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.

فتحی اضافه کرد: برخورد پراید و پژو۲۰۶ نیز ساعت ۲۳:۲۰ شب گذشته در کیلومتر ۵ محور قدیم ساوه – همدان حادثه آفرید و ۴ مسافر را راهی بیمارستان کرد.