۱۲۰۰ برنامه فرهنگی از کجا می آید؟/ سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری
۱۲۰۰ برنامه فرهنگی از کجا می آید؟/ سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری

اویاقلیق – یادداشت میهمان: مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در گفت و گویی رسانه ای اعلام کرده؛ این سازمان در طول فصل تابستان و در جهت توسعه امر گردشگری اقدام به برگزاری ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری خواهد کرد. این خبر، با چنین رقمی قطعاً در صورت تحقق می تواند اتفاقی مهم و تحولی […]

اویاقلیق – یادداشت میهمان: مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در گفت و گویی رسانه ای اعلام کرده؛ این سازمان در طول فصل تابستان و در جهت توسعه امر گردشگری اقدام به برگزاری ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری خواهد کرد.
این خبر، با چنین رقمی قطعاً در صورت تحقق می تواند اتفاقی مهم و تحولی عظیم در عرصه شاداب سازی شهر تبریز قلمداد شود ولی قرائن و شواهد نشان از اغراق آمیز بودن این خبر دارد.
حقیقت این است که برگزاری ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در طول فصل تابستان یعنی اجرای به طور متوسط بیش از۱۳ برنامه در هر روز در شهری که تنها ۱۰ منطقه شهرداری دارد. بزرگ ترین برنامه فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با عنوان جشنواره تابستانی تبریز در دوران اوج خود حداکثر توانست با اجرای روزانه یک برنامه چیزی حدود ۹۰ برنامه داشته باشد. تاثیرات برگزاری این ۹۰ برنامه در زمان خود بسیار وسیع بود. حالا اگر ۱۲۰۰ برنامهفرهنگی و هنری توسط سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز برگزار شود و ما شاهد برگزاری ۱۳ برنامه روزانه در سطح تبریز باشیم واقعاً باید تمام قامت ایستاد و برای مدیران این سازمان و کارکنانش، هورا کشید.
البته جهت تنویر افکار عمومی و همچنین رفع شبهات از مدیرعامل محترم سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریزدرخواست داریم، نسبت به انتشار لیست این برنامه ها و زمان و مکان اجرای آن ها و همچنین برنامه های فرهنگی و هنری پیش بینی شده جهت اجرا در این برنامه ها، اقدام نمایند.
لازم به یادآوری است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان متولی امر فرهنگ و هنر شهرداری تبریز و برگزارکننده جشنواره تابستانی تبریز طی ده سال اخیر در خصوص خبر برگزاری ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در طول تابستان هیچ اظهار نظری نکرده و معلوم نیست جشنواره تابستاتی تبریز هم عرض با این ۱۲۰۰ برنامه اعلامی برگزار خواهد شد یا در برابر این حجم از برنامه ها که سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز برگزار کننده آن خواهد بود، عقب خواهد نشست.