به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی انجمن علمی دانشجویان و متخصصان، این دوره با شرکت برخی از اعضای کنسرسیوم ایرکاس دوره نگهداری و تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی از ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا پنجم خرداد‌ماه برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با تجهیزات دندان‌پزشکی مطابق سرفصل ایرکاس، شیوه‌های نگهدار‌ی تعمیرات و ایرادیابی تجهیزات […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی انجمن علمی دانشجویان و متخصصان، این دوره با شرکت برخی از اعضای کنسرسیوم ایرکاس دوره نگهداری و تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی از ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا پنجم خرداد‌ماه برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با تجهیزات دندان‌پزشکی مطابق سرفصل ایرکاس، شیوه‌های نگهدار‌ی تعمیرات و ایرادیابی تجهیزات دندانپزشکی را به صورت عملی در ۲۴ ساعت آموزش فرا گرفتند.
سرفصل آموزشی این دوره شامل الکترونیک مقدماتی و آموزش تعمیر برد تجهیزات دندان‌پزشکی، رادیوگرافی دندان‌پزشکی، جرم‌گیر دندان‌پزشکی، لایت کیور، دوربین داخل دهانی و آمالگاماتور دندان‌پزشکی بود.
در این دوره آموزشی هم‌چنین در باره نحوه ورود به بازار کار نکاتی مطرح شد.
مشاوره کاری رایگان پس از گذراندن دوره از مزایای حضور در این دوره بود.
کارآموزان پس از قبولی در آزمون اینترنتی دوره، گواهی‌نامه‌های ایرکاس و گواهی‌نامه‌های بین‌المللی تعمیر تجهیزات دندان‌پزشکی با قابلیت ره‌گیری را دریافت خواهند کرد.