امام جمعه زنجان: آمریکا حق دفاع از حقوق بشر را  ندارد
امام جمعه زنجان: آمریکا حق دفاع از حقوق بشر را  ندارد

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: دولت مستکبر آمریکا در وهله های مختلف زمانی نخستین و بزرگترین نقض کننده حقوق بشر محسوب می شود در حالی که همواره به بهانه دفاع از این موضوع دست به کشتار مردم زده است.وی یادآورشد: حمله به هواپیمای مسافر بری ایران، بمباران […]

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: دولت مستکبر آمریکا در وهله های مختلف زمانی نخستین و بزرگترین نقض کننده حقوق بشر محسوب می شود در حالی که همواره به بهانه دفاع از این موضوع دست به کشتار مردم زده است.
وی یادآورشد: حمله به هواپیمای مسافر بری ایران، بمباران هسته ای هیروشیما و ناکازاکی، حمایت از بمباران شیمیایی سردشت، حلبچه و شلمچه، تاسیس زندان های ابوغریب و گوانتانامو و حمایت از کشتار مردم بیگناه یمن، بحرین و فلسطین نمونه های کوچکی از نقض حقوق بشر به دست دولت آمریکا هستند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: دولت مستکبر آمریکا در حالی هواپیمای مسافر بری ایران را در تیر سال ۶۷ ساقط کرد که مهمترین علت آن را دفاع از حقوق بشر می دانست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به فرا رسیدن روز صنعت و معدن در ۱۰ تیر اشاره کرد و گفت: صنعت یکی از مهمترین عوامل توسعه، رونق اقتصادی، اشتغال و پیشرفت جامعه است.
وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره و خاطرنشان کرد: مردم در این روز نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان تمام مظلومان جهان به ویژه مردم فلسطین هستند.
حجت الاسلام خاتمی به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و ادامه داد: قضات و تمام کارکنان دادگستری در تلاش برای احقاق حقوق مردم هستند و بهترین کمک مردم به آنان قانون مداری است.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری: انتشار: رویا رفیعی