انقلاب اسلامی ایران کرامت انسانی را احیا کرد
انقلاب اسلامی ایران کرامت انسانی را احیا کرد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز جمعه ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی در یادواره شهدای روستای گیلوان از توابع بخش شاهرود خلخال افزود : قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که جامعه توسط اربابان اداره می شد کرامت انسانی شکسته شده بود ومردم هیچ گونه استقلال فکری ومعنوی نداشتند. وی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز جمعه ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی در یادواره شهدای روستای گیلوان از توابع بخش شاهرود خلخال افزود : قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که جامعه توسط اربابان اداره می شد کرامت انسانی شکسته شده بود ومردم هیچ گونه استقلال فکری ومعنوی نداشتند.
وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه امام راحل زمینه برای رهایی افکار مردم از چنگال استکبار واحیای کرامت انسانی در جامعه فراهم شده است.
آیت الله عاملی با اشاره به کوتاهی وضعف حکام گذشته درحفظ کیان و مرزهای کشور گفت: در سالیان گذشته در هر بار تجاوزدشمنان گوشه ای از این خاک جدا شده بود اما دفاع جانانه رزمندگان از خاک وطن در هشت سال دفاع مقدس باعث شد حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمنان نیافتد.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای گیلوان وخانقاه گیلوان گفت: راه و طریق شهدا در جامعه ادامه خواهد یافت.
دراین یدواره که با حضور استاندار اردبیل وجمع کثیری از مردم و مسوولان اجرایی برگزار شد مداحی شده وشرکت کنندگان یاد وخاطره ۲۱ شهید والامقام روستای گیلوان شاهرود را گرامی داشتند.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۱۹