کمبود آب شرب شهرک مسکونی «نیایش» اردبیل رفع می‌شود
کمبود آب شرب شهرک مسکونی «نیایش» اردبیل رفع می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، علی خاک نژاد بعدازظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن پوزش از مردم ساکن در شهرک نیایش به دلیل کمبود آب تصریح کرد: آب‌رسانی شهرک نیایش به صورت موقت در سال ۹۰ از شبکه توزیع شهرک کوثر و نیروی انتظامی تأمین‌شده است. وی افزود: برای تأمین […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، علی خاک نژاد بعدازظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن پوزش از مردم ساکن در شهرک نیایش به دلیل کمبود آب تصریح کرد: آب‌رسانی شهرک نیایش به صورت موقت در سال ۹۰ از شبکه توزیع شهرک کوثر و نیروی انتظامی تأمین‌شده است.

وی افزود: برای تأمین آب شرب این شهرک قرار بود زون سه آب‌رسانی اجرا شود که البته به دلیل رشد سریع جمعیت ساکن خط آب‌رسانی فعلی پاسخگوی نیازها نیست.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان تأکید کرد: در سال ۹۲ با تأمین مالی اجرای زون سه توسط آب منطقه‌ای استان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از آن مشکل تأمین آب این شهرک رفع شود.

خاک نژاد متذکر شد: با توجه به اینکه عملیات اجرایی زون سه آب‌رسانی رو به اتمام است با رفع نواقص باقی مانده طی روزهای  آتی مشکل آب‌رسانی شهرک رفع می‌شود.

وی تأکید کرد: به محض تحویل خط انتقال از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان عملیات آب‌رسانی به شهرک و رفع مشکلات فعلی آغاز خواهد شد.