تعداد تصادفات در جاده های فرعی و روستایی زنجان افزایش دارد
تعداد تصادفات در جاده های فرعی و روستایی زنجان افزایش دارد

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی ماه مبارک رمضان تصادفات در جاده های فرعی و روستایی استان زنجان افزایش داشته است.  وی اظهار کرد:  متاسفانه رانندگان در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت می کنند یا اینکه با سرعت غیر مجاز و حرکات مخاطره ای اقدام به رانندگی می کنند که در این […]

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی ماه مبارک رمضان تصادفات در جاده های فرعی و روستایی استان زنجان افزایش داشته است. 

وی اظهار کرد:  متاسفانه رانندگان در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت می کنند یا اینکه با سرعت غیر مجاز و حرکات مخاطره ای اقدام به رانندگی می کنند که در این میان جاده مقصر نیست بلکه خود رانندگان تصادفات را تشدید می کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی  استان زنجان بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس راه از ناوگان های مسافربری تاکید کرد و گفت: پلیس راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می کند.

کردلو تصریح کرد: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین سرپیچی کرده و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود.

وی از رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده اند خواست تا نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند و مردم به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه سال به سال تعداد فوتی ها ی ناشی از تصادفات برون شهری و درون شهری در زنجان کاهش می یابد.