اجازه نمی دهم به فوتسال لطمه وارد شود
اجازه نمی دهم به فوتسال لطمه وارد شود

علی کفاشیان چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در تبریز، در مورد شایعه استعفایش از کمیته فوتسال و همچنین نارضایتی تاج از او و کاظم سلیمانی، گفت: از چه استعفایی صحبت می‌ کنید. این مسائل صحت ندارد و این بحث‌ها مطرح نیست؛ مگر این پست چیست که بخواهم استعفا بدهم و مگر اولین بار است این […]

علی کفاشیان چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در تبریز، در مورد شایعه استعفایش از کمیته فوتسال و همچنین نارضایتی تاج از او و کاظم سلیمانی، گفت: از چه استعفایی صحبت می‌ کنید. این مسائل صحت ندارد و این بحث‌ها مطرح نیست؛ مگر این پست چیست که بخواهم استعفا بدهم و مگر اولین بار است این اتفاقات می ‌افتد، شما باید ریشه مشکلات را پیدا کنید.
وی ادامه داد: حالا که یک نفر پیدا شده و از اول می‌ خواهد مقررات را رعایت کرده و کار را سفت و سخت بگیرد باید این صحبت‌ها مطرح شود؟ ما نمی ‌توانیم از همین اول برای تیم‌ها تبعیض قائل شویم؛ اگر امتیازی هست برای همه یکسان و اگر هم نیست باز هم شرایط برای همه مساوی است، اگر قانون نقض شود باید تا آخر لیگ نقض مقررات ادامه داشته باشد اما پس از ابلاغ آن دیگر نمی‌توانیم شاهد باشیم که قوانین نقض می‌شود، با این حال الان ابتدای لیگ است و آرام آرام باید به سمت نظم و انضباط برویم و این مسائل هم نگرانی ندارد.
کفاشیان در مورد عملکرد سلیمانی، گفت: او هم زیر نظر خودم کار می ‌کند، با این حال از این پس وقت بیشتری داریم و آن را برای پیشرفت و سربلندی فوتسال می ‌گذارم، با این حال اعتقاد دارم اگر آدم سالم کار کند و با سلامت پیش برود مطمئناً به جایگاه خوبی هم دست خواهد یافت. هیچ‌وقت به فریبکاری و یا بازی با اذهان عمومی اعتقاد نداشتم و سلامت کارم را پیش می‌برم.
وی یادآور شد: از این پس سعی می‌کنیم با کمک باشگاه‌ها مصوباتی را در هیأت رئیسه فدراسیون فوتسال داشته باشیم که به نفع فوتسال باشد و اجازه نمی‌دهیم به این رشته ورزشی صدمه بخورد. باید به باشگاه‌ها کمک کرد و مشکلات هم حل می‌شود.
کفاشیان در مورد اینکه سلیمانی با قانون‌ مداری موجب اعتراض تیم‌ها شده است، افزود: او به مصوبات هیأت مدیره عمل می ‌کند، هرچند که سعی می‌کنیم یک مقدار شرایط را تلطیف و تعدیل کنیم. ان‌شاءالله سلیمانی را هم راهنمایی می‌کنیم تا مشکلات حل شود.
گفتنی است، کفاشیان عصر دیروز وارد تبریز شده و امروز در دیدار دو تیم مس سونگون و تاسیسات دریایی که ساعت ۱۸ در سالن ورزشی پورشریفی برگزار می شود، حضور پیدا خواهد کرد.