انتقام گیری بعد از انتخابات کار کشورهای عقب مانده است
انتقام گیری بعد از انتخابات کار کشورهای عقب مانده است

محمدحسین فرهنگی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان تبریز اظهار کرد: انتخابات متعلق به کل نظام است و برخورد با کارمندان برخی ادارات به دلیل حمایت آنان از کاندیدای خاص در انتخابات ریاست جمهوری زیبنده نظام نیست. وی ادامه داد: برخی کارمندان حامی یکی از کاندیداها به شهرهای دیگر تبعید شده اند. فرهنگی […]

محمدحسین فرهنگی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان تبریز اظهار کرد: انتخابات متعلق به کل نظام است و برخورد با کارمندان برخی ادارات به دلیل حمایت آنان از کاندیدای خاص در انتخابات ریاست جمهوری زیبنده نظام نیست.
وی ادامه داد: برخی کارمندان حامی یکی از کاندیداها به شهرهای دیگر تبعید شده اند.
فرهنگی در ادامه از اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات دستگا ها به تبریز ۲۰۱۸ طبق مصوبه هیات دولت خبر داد و گفت: در رابطه با موضوع تبریز ۲۰۱۸ ، دو ستاد تشکیل شده که در ستاد ملی بنده حضور دارم و در ستاد استانی آقای استاندار حضور دارند.
نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد سهم شهرستان ها از محل بودجه را طبق مصوبه مجلس بر اساس جمعیت و محرومیت ذکر کرد و افزود: بر این اساس باید سهم عمده اعتبارات استان بر اساس جمعیت به تبریز اختصاص یابد.
فرهنگی بر استفاده از ظرفیت قیر رایگان برای بهسازی راه های روستایی استان تاکید کرد و گفت: این ظرفیت در قانون بودجه امسال ۴ میلیون تن است که تمام نیازهای راه های روستایی استان را حل می کند.
وی همچنین از تصویب قانونی ذیل ماده ۴۳ قانون برنامه بودجه مبنی بر هزینه گردش مالی معادن در همان محل استخراج معادن خبر داد و خاطر نشان کرد: یک درصد عواید حاصل از فروش استخراج معادن با مصوبه شورای معادن استان برای رفع آلایندگی مناطق تحت تاثیر هزینه می شود.

ایرنا