تصادفات تابستانی اردبیل کاهش می‌یابد
تصادفات تابستانی اردبیل کاهش می‌یابد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت فتاحی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در تابستان سال گذشته ۳۶ فقره تصادف فوتی به ثبت رسیده است. وی با بیان اینکه در این تصادفات ۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند، […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت فتاحی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در تابستان سال گذشته ۳۶ فقره تصادف فوتی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در این تصادفات ۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: تعداد تصادفات جرحی نیز ۱۰۴ فقره بوده که در حین وقوع منجر به مجروح شدن ۱۲۸ نفر شده است.

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: با فرهنگ‌سازی رسانه‌ها و همکاری دستگاه‌های ذی مدخل به مدت سه سال متوالی است که تصادفات فوتی محورهای مواصلاتی استان با کاهش همراه است.

فتاحی متذکر شد: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال تصادفات فوتی به مراتب به نسبت سال گذشته کاهش یابد.

وی به ضرورت مدیریت زمان سفر در تعطیلات تابستانی تأکید کرد و افزود: تعجیل  و خستگی دو عامل اصلی بروز تصادفات تابستانی است.

رئیس پلیس‌راه استان افزود: توصیه ما به رانندگان ۱۵ دقیقه استراحت به ازای هر دو ساعت رانندگی است  تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

وی با تأکید به اینکه تردد روان در محورهای مواصلاتی استان برقرار است، اضافه کرد: مشکل خاصی در تردد مسافران و گردشگران گزارش نشده است.