۱۰۰ هکتار از معابر اردبیل آسفالت شد
۱۰۰ هکتار از معابر اردبیل آسفالت شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی در معابر اردبیل تصریح کرد: امسال ۹۳ هزار تن آسفالت تولید و در معابر توزیع شده است. وی افزود: این رقم آسفالت‌ریزی کم‌نظیر بوده بطوریکه از سال ۹۰ تاکنون به این میزان آسفالت‌ریزی انجام نشده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی در معابر اردبیل تصریح کرد: امسال ۹۳ هزار تن آسفالت تولید و در معابر توزیع شده است.

وی افزود: این رقم آسفالت‌ریزی کم‌نظیر بوده بطوریکه از سال ۹۰ تاکنون به این میزان آسفالت‌ریزی انجام نشده است.

شهردار اردبیل متذکر شد: به دلیل محدودیت فصل کاری و گله‌مندی شهروندان از مسدود شدن معابر با آسفالت‌ریزی، عملیات آسفالت‌ریزی به صورت شبانه‌روز انجام می‌شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: مأموران شهرداری مرحله‌به‌مرحله و محله به محله از ساعت ۱۲ شب تا هشت صبح آسفالت‌ریزی منطقه‌ای را آغاز و در همان روز به اتمام می‌رسانند.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر نیز در دستور کار است که از ابتدای سال عملیات اجرایی آغاز شده است.

شهردار اردبیل افزود: به منظور افزایش ماندگاری عمر آسفالت تلاش شهرداری بر این است که زیرسازی آسفالت مطابق استانداردها انجام شود.