برخورد مسوولان دادگستری با مردم باید مناسب باشد
برخورد مسوولان دادگستری با مردم باید مناسب باشد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر خلخال همچنین بر لزوم گوش دادن مسوولان قوه قضاییه به انتظارات مردم تاکید کرد و افزود: برخورد نامناسب برخی از قضات و کارکنان دادگستری خلخال با مردم باید بازنگری و اصلاح شود.وی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر خلخال همچنین بر لزوم گوش دادن مسوولان قوه قضاییه به انتظارات مردم تاکید کرد و افزود: برخورد نامناسب برخی از قضات و کارکنان دادگستری خلخال با مردم باید بازنگری و اصلاح شود.
وی اطاله دادرسی و طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها را از مهم ترین مشکلات دستگاه قضایی این شهرستان دانست و گفت: انتظار می رود با افزایش قاضی در دادگستری این مشکل در آینده نزدیک برطرف شود.
وی با تبریک و گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: دشمن با ایجاد حادثه تروریستی هفتم تیرماه و به شهادت رساندن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام بدست منافقین خلق در تلاش برای توقف حرکت رو به جلو انقلاب و نظام اسلامی بود که نه تنها در آن روزگار تا به امروز نیز به اهداف پلید خود دست نیافته و هرگز نیز فرصت چنین کاری را بدست نخواهد آورد.
امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود کار شهرداری در تلاش گسترده برای عمران توسعه شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را قابل تحسین دانست.
او اظهار کرد: شهرداری خلخال در سال جاری کار بسیار گسترده ای را در عمران ، آبادانی ، توسعه شهر و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان آغاز کرده که این کار در نوع خود بی سابقه است.
وی افزود: این کار شهرداری با حمایت های بسیار خوب مسوولان اجرایی ارشد شهرستان و استان همراه بوده که انتظار می رود با ادامه این روند و حمایت از کار شروع شده از سوی شهرداری تا پایان امسال شاهد گسترش خدمات شهری و توسعه شهر در جهت استفاده از ظرفیت گردشگری خلخال باشیم.
امام جمعه خلخال با تبریک و گرامیداشت روز اصناف و بسیج اصناف گفت: بازاریان از صدر اسلام تاکنون در پشتیبانی از دین اسلان همواره نقش موثری داشته و در دوران دفاع مقدس این نقش به نحو احسن در نظام اسلامی ایران نمود داشته است.
حجت الاسلام رشتبری با دعوت از مردم به پرداخت زکات فطریه قبل از اذان ظهر به پایگاه های جمع آوری فطریات مردمی افزود: جمع آوری فطریه با محوریت کمیته امداد امام خمینی خلخال بوده و سایر نهادهای حمایتی و تشکل های خیریه مردمی باید زیر نظر این نهاد اقدام به جمع آوری فطریه و توزیع آن در بین نیازمندان کنند.
خلخال در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸