اخبار ۸ تا ۸ یکشنبه چهارم تیر در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ یکشنبه چهارم تیر در آذربایجان غربی

** آذربایجان غربی با سرمایه گذاری بخش خصوصی صاحب شهرک خودروسازی می شوداستاندار آذربایجان غربی گفت: با تلاش های صورت گرفته، شهرک خودروسازی در استان راه اندازی می شود و سرمایه گذار این شهرک نیز اعلام آمادگی کرده است. ** تعیین تعرفه برای خدمات پرستاری در منزل از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم استعضو شورای عالی […]

** آذربایجان غربی با سرمایه گذاری بخش خصوصی صاحب شهرک خودروسازی می شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: با تلاش های صورت گرفته، شهرک خودروسازی در استان راه اندازی می شود و سرمایه گذار این شهرک نیز اعلام آمادگی کرده است.

** تعیین تعرفه برای خدمات پرستاری در منزل از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم است
عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری در منزل گفت: این مصوبه از اقدام های ارزشمند دولت تدبیر و امید در کشور است که می تواند به بهبود خدمت رسانی به بیماران در منزل به میزان بسیار زیادی کمک کند.

** استاندار آذربایجان غربی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم استان تبریک گفت.

** نخستین آکادمی والیبال ارومیه راه اندازی می شود
نخستین آکادمی تخصصی والیبال در ارومیه با دستور ویژه استاندار آذربایجان غربی راه اندازی می شود تا دوستداران و ورزشکاران شاهد بالندگی روزافزون این رشته ورزشی در شهر عاشقان والیبال باشند.

** میزگرد ایرنا/ تدبر در قرآن ضرورت انس با کلام وحی
اجرای برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان و دیگر ماه های سال درصورتی می تواند سبک زندگی قرآنی جوانان را درپی داشته باشد که این قشر جامعه از مرحله روخوانی به تدبر در آیات این کتاب آسمانی پیش برود؛ تدبری که جوانان را از قرآن خوانی به قرآن دانی هدایت می کند.

** قرمزی دریاچه ارومیه ناشی از رشد جلبک های شورپسند است/ مردم نگران نباشند
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در رابطه تغییر رنگ این دریاچه گفت: قرمز شدن رنگ این دریاچه ناشی از رشد جلبک های شورپسند در آب آن است و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

** خرید و فروش بیش از ۹ میلیون سهم در بورس منطقه ای آذربایجان غربی
مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طی هفته گذشته/ ۲۷ تا ۳۰ خرداد ۹۶/ بیش از ۹ میلیون سهم در بورس منطقه ای استان خرید و فروش شد.

** کاهش ۷ درصدی ولادت در پلدشت
رئیس ثبت احوال پلدشت گفت: ۲۴۳ واقعه ولادت از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش نشان می دهد.

** پذیرش میهمانان فرهنگی در ۶۴ مدرسه آذربایجان غربی در ایام تابستان
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۶۴ مدرسه نوساز استان در ایام تابستان پذیرای میهمانان فرهنگی بوده و امکانات لازم در این خصوص در اختیار مدارس قرار گرفته است..

** انتقال سهمیه آرد برای نانوایان خویی ممنوع شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: جابجایی و انتقال سهمیه آرد بدون اجازه کارگروه آرد و نان برای نانوایان خویی ممنوع بوده و در صورت بی توجهی به این موضوع سهمیه آرد آنها در اسرع وقت قطع می شود.

** آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر رمضان در ارومیه برگزار شد
آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر رمضان به زبان ترکی آذری در آستانه عید سعید فطر با حضور هنرمندان، علاقمندان و مسئولان فرهنگی و هنری در ارومیه برگزار شد و نفرات منتخب هیات داوران معرفی شدند.

** مدیرعامل: منطقه آزاد ماکو پرچم دار همگرایی اقوام و ادیان در کشور است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به تعامل و احترام متقابل اهل تسنن و تشیع در این منطقه گفت: منطقه آزاد ماکو پرچم دار همگرایی اقوام و ادیان در کشور است و این امر را مردم با فرهنگ این منطقه به خوبی اثبات کرده اند.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی