نیروی انتظامی به دنبال مقابله با جنگ نرم دشمن است
نیروی انتظامی به دنبال مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پلیس اردبیل، سعید منتظر المهدی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از سه دهه از فرمول بنی قدرت نرم سپری شده و این قدرت از آن کسانی است که با عملیات‌ تغییر اذهان افراد آنها […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پلیس اردبیل، سعید منتظر المهدی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از سه دهه از فرمول بنی قدرت نرم سپری شده و این قدرت از آن کسانی است که با عملیات‌ تغییر اذهان افراد آنها را در سیطره خود قرار می‌دهند.

وی افزود: بر همین اساس کارکنان ناجا می‌بایست با کسب علوم انتظامی اهتمام جدی برای آموختن علوم فرهنگی و روانشناسی داشته باشند.

معاون اجتماعی ناجا تأکید کرد: در عصر حاضر، قدرت از آن کسی است که بتواند اقناع فکری را در مسیر اهداف و آرمان‌های خود به کار گیرد.

منتظر المهدی با تأکید به اینکه جوامع بشری درگیر جنگ شناختی هستند، متذکر شد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که نسل آن علاوه بر استفاده از تکنولوژی نوین از قدرت نرم سخن می‌گوید.

وی افزود: کار مجموعه پلیس در چنین شرایطی حساس و تعیین کننده بوده و پلیس انتظامی به دنبال این است که شور و نشاط اجتماعی را افزایش داده و فضای جامعه را سرشار از احساس امنیت و آرامش کند.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به آسیب‌های اجتماعی پیش روی جامعه اضافه کرد: از جمله آموزش مهارت نه گفتن به فرزندان از اصلی ترین وظایف والدین است.

منتظر المهدی تأکید کرد: تاب‌آوری در مقابل آسیب مانند نهالی است که پس از خمیدگی در برابر طوفان دوباره به حالت اولیه خود بازمی‌گردد و لازم است این تاب‌آوری با آموزش‌های صحیح حاصل شود.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز تفکر کارکنان پلیس اردبیل را تفکری اجتماعی، فرهنگی و منطقی دانست و متذکر شد: یکی از اهداف اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس، رهنمون سازی جامعه به سمت جامعه‌ای آرمانی با اندیشه‌های ناب ایرانی، اسلامی است.