کمپ‌های گردشگری در اردبیل ایجاد شود
کمپ‌های گردشگری در اردبیل ایجاد شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش عصر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: به صورت معمول چادر زدن مسافر در هر نقطه‌ای از فضاهای سبز شهری که تمایل دارد صحیح نیست  و این موضوع به فضای سبز صدمه وارد می‌سازد. وی افزود: ضروری است […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش عصر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: به صورت معمول چادر زدن مسافر در هر نقطه‌ای از فضاهای سبز شهری که تمایل دارد صحیح نیست  و این موضوع به فضای سبز صدمه وارد می‌سازد.

وی افزود: ضروری است با همکاری شهرداری اردبیل و سرعین کمپ‌های گردشگری برای استقرار مناسب گردشگران ایجاد شود تا بسیاری از مشکلات فعلی اسکان و چادر زدن رفع گردد.

استاندار اردبیل به پتانسیل‌های متعدد گردشگری استان اشاره کرد و گفت: استان اردبیل یکی از مقاصد اصلی گردشگری تابستانی است و پیش‌بینی می‌شود که در تعطیلات عید فطر نیز شمار قابل‌توجهی مسافر به این استان سفر کنند.

خدابخش به ضرورت تأمین امکانات و زیرساخت‌ها در شهرهای گردشگر پذیر به ویژه سرعین و مشگین شهر تأکید و اضافه کرد: به منظور ارتقا ایمنی  خدمات در تعطیلات نوروزی ضروری است یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی از اردبیل در اختیار شهرداری سرعین قرار گیرد.

وی  همچنین به ضرورت بهسازی آسفالت و روشنایی پل معلق مشگین شهر اشاره کرد و افزود: علاوه بر این ساماندهی بازار مرزی بیله سوار نیز می‌بایست با طرح پیشنهاداتی از سوی فرمانداری این شهرستان عملیاتی شود.

استاندار اردبیل در خصوص احصا ۱۰ نقطه مستعد تصادفات جاده‌ای با واژگونی خودرو خواستار اهتمام ادارات متولی برای کاهش آسیب در این نقاط شد و گفت: همچنین انتظار می‌رود در شهر توریستی سرعین جارچیان ساماندهی شوند.

خدابخش به ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر اردبیل آماده پذیرش مسافران و گردشگران است.