پذیرش میهمانان فرهنگی در ۶۴ مدرسه آذربایجان غربی در ایام تابستان
پذیرش میهمانان فرهنگی در ۶۴ مدرسه آذربایجان غربی در ایام تابستان

فریدون سیدمصطفوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آموزشگاه ها ۵۱۰ کلاس از نوع الف و ب و ۱۸۱ کلاس ویژه تجهیز شده است.وی بیان کرد: در راستای تکریم فرهنگیان تمامی کلاسهای نوع ج حذف و اغلب مدارس به تجهیزات نو مجهز شده و یا تجهیزات آنها شست و […]

فریدون سیدمصطفوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آموزشگاه ها ۵۱۰ کلاس از نوع الف و ب و ۱۸۱ کلاس ویژه تجهیز شده است.
وی بیان کرد: در راستای تکریم فرهنگیان تمامی کلاسهای نوع ج حذف و اغلب مدارس به تجهیزات نو مجهز شده و یا تجهیزات آنها شست و شو وآماده سازی شده است.
وی اضافه کرد امسال کلاس های درس استان با صرف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به اقلام پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز شده است.
وی گفت: از این محل ۱۰۰ دستگاه یخچال، ۱۰۰ دستگاه تلویزیون، ۲۴۰ تخته فرش و حدود پنج هزار و ۵۰۰ تخته پتو و بیش از یک هزار و ۸۰۰ عدد بالش برای ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی ارسال کرده ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: ۱۶ پایگاه، پذیرش فرهنگیان را در استان برعهده دارند و اطلاع رسانی های لازم در راستای اسکان بهینه میهمانان در استان انجام شده است.
سیدمصطفوی اضافه کرد: ۲۹۸ نفر عوامل اجرایی دخیل در این زمینه هستند و ناحیه ۲ ارومیه امسال مسئولیت اسکان در ارومیه را برعهده دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا سال گذشته یک هزار و ۲۳۱ اتاق در قالب ستادهای اسکان فرهنگیان در آذربایجان غربی مورد استفاده قرار گرفت که پذیرای ٩ هزار و ٨٠ خانواده با بیش از ۴۰ هزار نفر بود.
علت کاهش تعداد اتاق های ستاد اسکان فرهنگیان استان در سال جاری حذف اتاق های نوع 'ج' است
۷۱۲۵/۲۰۹۳ **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی