عید فطر جلوه بارزی از جهاد اکبر و توفیق مبارزه با شیطان درونی است
عید فطر جلوه بارزی از جهاد اکبر و توفیق مبارزه با شیطان درونی است

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: عید فطر نماد بزرگترین و گسترده ترین جشن تکلیف است که بندگان صالح خدا پس از یک ماه عبودیت و اطاعت از فرامین الهی و سر سپردگی به آستان قدس پروردگار بجای می آورند. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عید فطر جلوه بارزی […]

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: عید فطر نماد بزرگترین و گسترده ترین جشن تکلیف است که بندگان صالح خدا پس از یک ماه عبودیت و اطاعت از فرامین الهی و سر سپردگی به آستان قدس پروردگار بجای می آورند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عید فطر جلوه بارزی از جهاد  اکبر و توفیق مبارزه با شیطان درونی و هوا و هوس های نفسانی است و فاتحان این جهاد بزرگ بندگان برگزیده خداوند به حساب آمده و در این روز بزرگ شکرانه این توفیق بزرگ را با اقامه نماز عید فکر به پاس میدارند.

وی اظهار کرد:  با عنایات الهی توفیق حضور مومنانه و با نشاط در ضیافت الله را به دست آورند به خود می بالند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عید فطر تولدی دوباره است و بندگان خدا با یک ماه حضور در میهمان خانه فیض الهی و پاک شدن از آلودگی ها و رزائل اخلاقی و بازگشت به آغوش رحمت و مغفرت پروردگار، گو اینکه تازه متولد شده و بر اساس تعابیر روایات وارده باید بنگردپس از این چگونه باید باشد. 

صفی یاری تاکید کرد: عید فطر یادآور یک ماه زندگی به رنگ خدا است یک ماه زندگی در محور قرآن یک ماه زندگی همراه با دعا ها و راز و نیاز های خالصانه، زندگی توام با درک شب های نورانی قدر، انس با قرآن و پیوند با عترت، همنشینی با مومنین در مساجد و محافل دینی، دوری از وسوسه ها و آلودگی ها، ماه غلبه بر شیطان و و بازگشت به فطرت پاک انسانی، از این رو است که عید فطر بزرگترین و ارزشمندترین عید تلقی شده و همه مسلمانان موظف به تکریم این عید سعید و نورانی هستند.