هفت نفر در مصلی نماز جمعه شهر زنجان مصدوم شدند
هفت نفر در مصلی نماز جمعه شهر زنجان مصدوم شدند

جواد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه سقوط کانکسی که دارای وزن سبک بوده بر روی نمازگران در مصلی نماز جمعه نماز جمعه در زمان خروج از محل، افزود: این حادثه هیچ ارتباطی به برنامه راهپیمایی روز قدس نداشته و بر اثر سقوط کانکس سبکی که در محل وجود داشته باعث […]

جواد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه سقوط کانکسی که دارای وزن سبک بوده بر روی نمازگران در مصلی نماز جمعه نماز جمعه در زمان خروج از محل، افزود: این حادثه هیچ ارتباطی به برنامه راهپیمایی روز قدس نداشته و بر اثر سقوط کانکس سبکی که در محل وجود داشته باعث مصدوم شدن هفت نفر شده است.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه بلافاضله توسط که در محل حضور داشته مورد مدوا قرار گرفته و سپس توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان انتقال داده شده اند.

مرادی با بیان اینکه چهار نفر از مصدومان، خانم و دو نفر آقا و یک نفر کودک بودند، افزود: سه نفر از مصدومان مورد مداوا قرار گرفته و از بیمارستان مرخص شده اند و چهار نفر دیگر در حال سپری کردن روند درمان هستند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان افزود: با توجه به استقرار اتوبوس آمبولانس در محل مصلی زنجان اقدامات پیش بیمارستانی صورت گرفت و سه آمبولانس از ایستگاهای قایم، مرکز و ولیعصر(عج) مصدومان را به بیمارستان ایت الله موسوی شهر زنجان منتقل کردند.

همچنین رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان با بیان اینکه بعد از اتمام نماز جمعه و در زمان خروج نمازگزاران به علت ورزش باد شدید کانکس کوچک و سبک که در محل وجود داشته به روی تعدادی از نماز گزاران سقوط کرد، گفت: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که خوشبختانه تا این لحظه سه نفر ترخیص شده اند و دونفر در حال ترخیص هستند و دو نفر دیگر تحت نظر پزشک قرار دارند.

علی اسماعیلی با تقدیر از حضور به موقعه نیروهای اورژانس در محل حادثه، افزود: جای نگرانی وجود ندارد و حال مصدومان روبه بهبود است.