رژیم صهیونیستی با حرکات تکفیری در یک راستا حرکت می‌کنند
رژیم صهیونیستی با حرکات تکفیری در یک راستا حرکت می‌کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهارداشت: تا به حال گروهک های تکفیری حتی یک گلوله به سمت رژیم منحوس صهیونیستی شلیک نکرده و این نشان می دهد که این جریان از تفکر صهیونیسم نشات گرفته است. وی ادامه داد: رژیم […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهارداشت: تا به حال گروهک های تکفیری حتی یک گلوله به سمت رژیم منحوس صهیونیستی شلیک نکرده و این نشان می دهد که این جریان از تفکر صهیونیسم نشات گرفته است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی عموم مردم را به‌ویژه مسلمانان را قتل عام می‌کند و نیروهای تکفیری نیز به اسم دین اسلام این کارشکنی را انجام می‌دهند و اهدافشان از بین بردن امت اسلامی و آموزه‌های دینی اسلامی است و این رفتارها از یک نقطه منشا حرکت پیدا می‌کند و با هدف مشترکی پیش می‌روند.

امام جمعه ارومیه در حال حاضر رژیم صهیونیستی از تجاوز به سرزمین های اسلامی باز مانده است، افزود: ‘مرگ بر اسرائیل’ و ‘مرگ بر آمریکا’ شعار اتحاد ظلم ستیزان دنیا در راهپیمایی روز قدس بوده و یکی از عوامل زمین گیر شدن مستکبران است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه مسجد الاقصی دومین پایگاه مسلمانان پس از بیت الحرام است گفت: مسجدالاقصی دومین مسجد احداث شده بر روی کره زمین است و امروزه این مسجد در دست صهیونیست‌هاست و از این رو بر مسلمانان وظیفه است تا با این معضل ستیزه کنند تا آن را آزاد کرده و قبله نخست خود را از دست دشمنان اسلام که قلب کنونی مسلمانان است رهایی دهند.

وی با تاکید بر اینکه بنا به دستور قرآن همواره در مقابل ظالمان ایستادگی کردند و بر این اساس مسلمانان از درب صلح و دوستی با ظالمان وارد نمی شوند افزود: مبارزه با اشغالگری در دین اسلام بسیار اهمیت دارد و بنا به دستور دین اسلام و به سبب وظیفه شرعی باید در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کنیم و هیچ صلح و دوستی نمی‌تواند بین مسلمانان و غاصبان، استعمارگران و کافران ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به گروه های تکفیری بیان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران نشان داد که نظام جمهوری اسلامی با هیچکس شوخی ندارد.

امام جمعه ارومیه در ادامه گفت: از روز نخست تیرماه تا هفتم تیرماه در هفته قوه قضائیه قرار داریم که با شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی مصادف شده و یاد و خاطره این شهید و تمامی افرادی که با وی شهید شدند را گرامی می‌داریم.