مردم بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی لبیک گفتند
مردم بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی لبیک گفتند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستیم و باید بتوانیم تقوای کسب شده در این ماه مبارک را که بزرگ‌ترین دستاورد این ماه الهی است تا ماه رمضان سال آینده حفظ کنیم و برای رسیدن […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستیم و باید بتوانیم تقوای کسب شده در این ماه مبارک را که بزرگ‌ترین دستاورد این ماه الهی است تا ماه رمضان سال آینده حفظ کنیم و برای رسیدن به این هدف باید ایمان و عمل صالح در همه اعمال و رفتار زندگی روزمره خود را رعایت کنیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم انقلابی دیار غواصان دریادل امروز بار دیگر با حضور در راهپیمایی پرشور نمازجمعه، به فرمان امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس لبیک گفتند، تصریح کرد: در این روز مرد و زن، پیر و جوان در راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه تمام حضور داشتند و بار دیگر به آرمان‌های انقلابی و اسلامی لبیک گفتند و قطعا عاقبت استکبار، نابودی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به فرموده مولای متقیان در نهج‌البلاغه مبنی بر حمایت از مظلوم گفت: دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظلم باید سرلوحه فعالیت همه مسلمانان جهان و انسان‌های آزاده باشد.

وی افزود: در فرمایش مولای متقیان، علی (ع) جهاد مایه عزت و سربلندی است و هرکس در برابر ظلم نایستد و مبارزه با ظالم را فراموش کند و یا در برابر دشمن ضعف نشان دهد، لباس ذلت بر تن خود کرده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین از خانه و کاشانه خود دور هستند، گفت: در برابر حرکت اشغال‌گرانه رژیم جعلی صهیونیست با سکوت مرگبار کشورهای عربی، مجامع بین‌المللی و کشورهای بزرگ دنیا روبه‌رو هستیم ولی باید بدانیم باطل رفتنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به ناتوی عربی که به سرکردگی آمریکا تشکیل شده و هدف اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: دوم تیرماه سال ۶۱ سالروز بمباران وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست در جنوب لبنان است ولی امروز در راستای باورهای دینی، شاهد تشکیل و حضور مقتدرانه حزب‌الله لبنان در معادلات سیاسی کشور لبنان هستیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در تاریخ انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ۷ تیرماه سال ۶۰ سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در تقویم کشور روز دوشنبه به عنوان عیدفطر اعلام شده است، خاطرنشان کرد: از خدای متعال سپاس‌گذاریم که بار دیگر توفیق درک ماه مبارک رمضان و روزه‌داری در این ماه عزیز را نصیب ما کرد و باید همه دست‌اندکاران اهتمام ویژه برای برگزاری نماز عید فطر را داشته باشند تا همانند سال‌های گذشته این نماز با شکوه هرچه تمام در نقاط مختلف استان برگزار شود.

انتهای پیام