پورموسوی: می‌خواهیم با قدرت راهی هفدهمین دوره لیگ برتر شویم
پورموسوی: می‌خواهیم با قدرت راهی هفدهمین دوره لیگ برتر شویم

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید سیروس پور موسوی درباره روند برگزاری اردوی زنجان گفت: هدف اصلی از برگزاری این اردو انجام تمرینات بدنسازی و آماده سازی تیم است و تا کنون بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده روند […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید سیروس پور موسوی درباره روند برگزاری اردوی زنجان گفت: هدف اصلی از برگزاری این اردو انجام تمرینات بدنسازی و آماده سازی تیم است و تا کنون بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده روند خوبی را سپری کرده‌ایم و کارمان را با قدرت ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فولاد اظهار داشت: در این اردو تعدادی از بازیکنان آکادمی باشگاه در کنار بازیکنان تیم بزرگسالان که نفرات اصلی تیم به حساب می‌آیند حضور دارند و مورد تست و بررسی قرار می‌گیرند تا نفراتی که توانایی حضور در تیم بزرگسالان را دارند مشخص و به تیم اصلی اضافه شوند. مابقی نفرات به تیم‌های آکادمی بازخواهند گشت و مطمئناً در ادامه راه مدنظر کادر فنی بوده و زیر نظر خواهند بود چرا که این بچه‌ها سرمایه اصلی باشگاه فولاد خوزستان بوده و باید آهسته آهسته در تیم اصلی قرار گیرند.

پورموسوی در خصوص اردوی این تیم اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، مجموعه ورزشی آکادمی سپاهان زنجان را برای برپایی اردو انتخاب کردیم و سعی می‌کنیم که با استفاده حداکثری از زمان، مراحل آماده سازی تیم و افزایش هماهنگی بازیکنان را پشت سر بگذاریم. همچنین در این اردو ۲ مسابقه برگزار خواهیم نمود که یکی از آنها با تیم منتخب زنجان در روز عید سعید فطر و دیگری مسابقه درون تیمی خواهد بود تا ان شاء الله با شناخت کامل از نفرات و با قدرت راهی هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر شویم.