۶۸ مدرسه در دولت تدبیر و امید در بیله سوار مغان استاندارد سازی شد
۶۸ مدرسه در دولت تدبیر و امید در بیله سوار مغان استاندارد سازی شد

آرام حلیم روز پنجشنبه در نشستی با مدیرکل نوسازی و نجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به اینکه تجهیزاتی به ارزش ۲میلیارد ریال به شهرستان بیله سوار تحویل شده است ، افزود: امسال در ۴مدرسه با ۱۱ کلاس درس بخاری هرماتیک نصب خواهد شد.حلیم بیان کرد: در سال گذشته ۱۱ مدرسه در بیله‌سوار و بخش […]

آرام حلیم روز پنجشنبه در نشستی با مدیرکل نوسازی و نجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به اینکه تجهیزاتی به ارزش ۲میلیارد ریال به شهرستان بیله سوار تحویل شده است ، افزود: امسال در ۴مدرسه با ۱۱ کلاس درس بخاری هرماتیک نصب خواهد شد.
حلیم بیان کرد: در سال گذشته ۱۱ مدرسه در بیله‌سوار و بخش مرکزی و ۴ مدرسه در بخش جعفرآباد با اعتبار ۶میلیارد و۳۰۰میلیون ریال توسط سازمان نوسازی مدارس، استانداردسازی شده و تعداد ۱۰مدرسه با ۵۵ کلاس درس با اعتبار ۹میلیارد ریال نیز در حال مناقصه و عقد قرارداد است.
وی با اشاره به افتتاح ۳ طرح دراین شهرستان گفت:خوابگاه هنرستان کشاورزی شهید بهشتی و مدرسه سه کلاسه بنیاد برکت گون پاپاق و مدرسه ۱۲ کلاسه شهید رجایی جعفرآباد با اعتبار ۱۷ میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال در سال گذشته افتتاح و تکمیل شد.
دولت لطفی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل هم گفت: از طرح های ملی د این شهرستان مدرسه ۱۲ کلاسه امام جعفرصادق (ع) در حال ساخت است و برای تکمیل آن ۱۲میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
به گفته وی ، همچنین تمامی مدارس شهرستان بیله سوار به مساحت۱۳ هزار و ۷۵۰متر مربع ایزوگام شده است.
لطفی افزود: جهت تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله تکمیل سالن های ورزشی در جعفرآباد و روستای بابک و همچنین تجهیز نمازخانه مدارس و تعمیر و تجهیزات و انشعابات مقاطع مختلف آموزشی مبلغ ۲۳میلیارد ریال نیاز است تا تکمیل شود.
شهرستان بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار : مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
۶۰۱۸/۳۰۰۶