طولانی شدن زمان دادرسی نارضایتی مردم را به دنبال دارد
طولانی شدن زمان دادرسی نارضایتی مردم را به دنبال دارد

حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان دادگستری استان زنجان، افزود: با توجه به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از های اعلام شده از سوی مسئولان دستگاه قضایی در استان، عملکرد این مجموعه رضایت‌‌بخش است و نظارت خوبی بر مسائل قضایی دارد.حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: اگر شخصی مانند حضرت علی(ع) […]

حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان دادگستری استان زنجان، افزود: با توجه به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از های اعلام شده از سوی مسئولان دستگاه قضایی در استان، عملکرد این مجموعه رضایت‌‌بخش است و نظارت خوبی بر مسائل قضایی دارد.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: اگر شخصی مانند حضرت علی(ع) هم به عنوان عادل ترین قاضی بین ۲ فرد قضاوت کند، ۵۰ درصد مراجعه کنندگان به علت رای صادره از سوی قاضی، از صدور حکم ناراضی و گله مند خواهند بود.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه برای ارتقای آستانه تحمل مردم زنجان باید برنامه ریزی جدی انجام گیرد، گفت: دادگستری و سایر متولیان امر در استان مطالعات گسترده پژوهشی درباره عوامل پایین آمدن آستانه تحمل مردم داشته باشند و در این حوزه اقدامات مناسب را انجام دهند.
وی به نزاع های دسته جمعی و طایفه ای در دهه گذشته در استان اشاره و تصریح کرد: ارتقای فرهنگ عمومی، پررنگ شدن نقش والدین در تربیت فرزندان و تاثیر سایر عوامل اجتماعی باعث شده تا اکنون کمتر خبری از این نزاع ها در سطح استان شنیده شود.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: مسائل فرهنگی با بخشنامه قابلیت اصلاح ندارد و باید به طور زیربنایی به این مسائل پرداخت و در این زمینه فرهنگ سازی کرد.
۳۲۱۶/۳۰۰۱
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: مینا افشاری