دستگیری ۴۰ نفر از افراد مرتبط با داعش در استان آذربایجان غربی
دستگیری ۴۰ نفر از افراد مرتبط با داعش در استان آذربایجان غربی

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: حدود ۴۰ نفر از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی داعش در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی دستگیر شدند. وی افزود: این افراد در شهرهای مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر و تکاب حضور داشته و توسط مأموران اداره کل اطلاعات استان دستگیر شده‌اند که […]

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: حدود ۴۰ نفر از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی داعش در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در شهرهای مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر و تکاب حضور داشته و توسط مأموران اداره کل اطلاعات استان دستگیر شده‌اند که تحقیقات برای یافتن سایر عوامل مرتبط با این گروهک تروریستی و همچنین سلفی‌ها و وهابی‌ها ادامه دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: برخی از افرادی که به گروهک تروریستی داعش با امید پست و مقام پیوسته‌اند امروز با توجه به شرایط سختی که داعش در آن گرفتار شده خواستار بازگشت به ایران هستند و قوه قضاییه باید در برخورد با این افراد رویه مشخصی را پیش گیرد.