اویاقلیق: انگار مشیت هواداران تراختور چنین است که حتی برای یک روز تمام هم آب خوش از گلویشان پائین نرود! همیشه باید دراسترس و اضطراب باشند! کمی خوشحال وآرامش پیداکردیم که تمرینات تیم ولو شکسته وبسته شروع شد.اما مشاهده رنگ لباس بازیکنان که از قرمزی آن تنهانشانی باقی مانده مایه نگرانی هواداران آگاه ونکته سنج […]

اویاقلیق: انگار مشیت هواداران تراختور چنین است که حتی برای یک روز تمام هم آب خوش از گلویشان پائین نرود!

همیشه باید دراسترس و اضطراب باشند!

کمی خوشحال وآرامش پیداکردیم که تمرینات تیم ولو شکسته وبسته شروع شد.اما مشاهده رنگ لباس بازیکنان که از قرمزی آن تنهانشانی باقی مانده مایه نگرانی هواداران آگاه ونکته سنج تیم شد!

گویا جناب آجرلو باز فیلش هوای هندوستان کرده وباز شیطنت مشارالیه شروع شده تا از قرمزی تراختوربکاهد!

لابد مادر پرسپولیسی آجرلو دوست داردکه درایران تنها پرسپولیسی هاسرخ بپوشندونه دیگران !

البته بار اول جناب آجرلو نیست که درفکرتغییر رنگ لباس بازیکنان تراختوربا کاستن از قرمزی آن است!

سال قبل هم درست درهمین ایام جناب ایشان میخواست با واردکردن رنگ سیاه با توجیهات باصطلاح مذهبی ،لباس بازیکنان راهمانند سیاه جامگان مشهدکندکه با مقاله اعتراضی حقیر درسایت حاضر و پیگیری هواداران در فضاهای مجازی، آجرلو فهمید که «توستی برکدی!» و فوری از تصمیم خود منصرف شده و رسما اعلام «عقب نشینی» نمودندکه چنین قصدی ندارند!

بنظرمیرسدکه با یاس وناامیدیی که آجرلو و پیشینیان برای هواداران تراختور بوجود آورده اند و باعث شده اندکه خیلی ها دیگر دست ازاین تیم بشویندونسبت به آن بی تفاوت باشند،فرصت مناسبی است تا یواشکی رنگ قرمز را ازلباس تراختوریها بزدایند!

نخستین اقدام هم غالب کردن رنگ سفید بر رنگ قرمز است که درلباس جدید بازیکنان مشاهده میشودوبیشترقسمتهای لباس ها سفیداست!!!

جالب است که بعضی ها چشم دیدن تیم تراختور را ندارندکه هیچ،بلکه بیشتراز خودتیم به رنگ قرمز آن حساسندوتاب تحمل رنگ آنرا بهیچ وجه ندارندوگویا جناب آجرلو مامورشده که ازقرمزی تراختوربکاهد ودرسالهای آتی،دیگرنشانی ازقرمزی تراختورباقی نماند!

گفتنی است که رنگ لباسهای گسترش فولاد راکه آبی خالص بودبا قاطی کردن رنگ زرد که هیچ توجیه ورزشی نداردبه شکل حاضردرآوردند(زردابی)! که البته درآنمورد هم قصد ازبین بردن «آبی»بود!

البته درآنموقع مامیدانستیم که با چه نیتی رنگ آبی رامخلوط با زردکردند،اما چون این تیم برای ماازارزش چندانی برخوردارنبود،ذهن هواداران را دچارحاشیه ننمودیم!

جهت راهنمائی عرض میکنیم که درآن سال تیم ماشین با رنگ سبز،باقدرت درانتظارلیگ برتربود!!!!!

حالیا،از ما گفتن که ازاین تغییر رنگ لباسهای قرمزتراختور،نیات خوشی احساس نمیشودوباقی قضایا مربوط است به هواداران!اگرهمچنان درخواب نازحاصل از دیازپام های مدیرعامل تهران نشین ،نباشند،بایستی نظرات خودرامنعکس کنندتا شایدازخرشیطان پائین بیایند!

والسلام علی من التبع الهدی!