آموزش حقوق شهروندی برای دانش آموزان زنجانی
آموزش حقوق شهروندی برای دانش آموزان زنجانی

محمود عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آموزشها مختص دانش آموزان پسر و دختر پایه دهم بوده و همزمان برای والدین و مربیان این رده سنی آموزش های مرتبط ارایه شد.معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در مجموع ۵۲۵ نفر هریک به مدت هشت ساعت از […]

محمود عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آموزشها مختص دانش آموزان پسر و دختر پایه دهم بوده و همزمان برای والدین و مربیان این رده سنی آموزش های مرتبط ارایه شد.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در مجموع ۵۲۵ نفر هریک به مدت هشت ساعت از آموزش های حقوق شهروندی بهره مند شدند.
عباسی اظهار کرد: این آموزش ها بر اساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش بوده و با هدف آشنایی و ارتقای آگاهی های حقوقی این اقشار از ساختارهای قانونی کشور، حقوق فردی و اجتماعی انجام شد.
وی با بیان اینکه این آموزش ها در پایه های دیگر سنی هم انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی که وزارتخانه ابلاغ می کند، اولویت های یادگیری حقوق شهروندی برای سنین مختلف تعیین خواهد شد.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: این کارگاه ها در مناطق سلطانیه، ایجرود، طارم و نواحی آموزشی یک و ۲ زنجان برگزار شد.
عباسی با تبیین اهمیت یادگیری حقوق شهروندی در ارتقای فرهنگ عمومی، گفت: تلاش می کنیم تا مناطق تحت پوشش برای برگزاری این کارگاه را در سطح استان گسترش دهیم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، استان زنجان بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز دارد که ۱۵ هزار معلم وظیفه تدریس را برعهده دارند.
۳۲۱۶/۶۰۸۵
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی