تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با بخش کشاورزی محقق می‌شود
تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با بخش کشاورزی محقق می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی  ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی، افزود: در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس عرصه‌هایی بود که دشمن با تمام تجهیزات نظامی و یگانی در برابر رزمندگان اسلام صف‌آرایی کرده بود ولی همواره با اعتقاد و عمل خالص و توکل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی  ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی، افزود: در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس عرصه‌هایی بود که دشمن با تمام تجهیزات نظامی و یگانی در برابر رزمندگان اسلام صف‌آرایی کرده بود ولی همواره با اعتقاد و عمل خالص و توکل بر خدا نتوانستند مقابل سربازان ملت ایستادگی کنند، در نتیجه پذیرای شکست و سرخوردگی شدند.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع‌مقدس عرصه بسیار مهم و تاریخ‌ساز در کشورمان محسوب می‌شود که باید از همه صحنه‌های این دوران درس گرفت و در ادامه جریان انقلاب، سازندگی و کسب قدرت بهره برد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی گروهی از دانشجویان تصمیم گرفتند تا در روستاها جهت محرومیت‌زدایی و آبادانی حضور یابند که در ادامه این اقدامات صحنه‌های ماندگاری در انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شد.

کرمی ادامه داد: امروز جهادسازندگی در عرصه‌های مختلف، از جمله محرومیت‌زادیی، سازندگی، آموزش، کشاورزی، فرهنگی و عمرانی در قالب اعزام اردوهای جهادی در روستاها حضور مهم و سازنده‌ای دارند که در کنار آن نیز تشکیل بسیج مهندسین کشاورزی نیز اقدام دیگری در این سازمان محسوب می‌شود که خوشبختانه دارای نتایج خوبی بوده است.

وی گفت: موضوع امنیت غذایی همچون امنیت نظامی از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است؛ چرا که امنیت غذایی یعنی تولید، قدرت نظام، کشور و تامین اقتصاد و در کنار آن اقتصاد مقاومتی است که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته که لازم است بدان توجه جدی صورت گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دیروز جنگ در یک نقطه جغرافیایی با یک عملیات مشخص بود ولی امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و در این جنگ همه کشور، مناطق جنگی و روستاییان لشکریان این نبرد هستند.

کرمی افزود: باید جهادی و انقلابی در این جنگ حضور داشت و با رمز اخلاص، ایمان، شجاعت، راستی و توکل که رمز پیروزی ملت ایران در انقلاب، هشت سال دفاع‌مقدس و در برابر تحریم‌های دشمنان بوده، حضور داشت.