ساتقین های پولکی و ستاره های فرصت طلب بدانند: پرشورها، شورآفرین تر از قبل می آیند!!!
ساتقین های پولکی و ستاره های فرصت طلب بدانند: پرشورها، شورآفرین تر از قبل می آیند!!!

اویاقلیق: درحالی که امسال تیم تراختور با ضعف مدیریتی در چند سال اخیر و بالاخص در فصل قبل با انواع مشکلات روبرو و دچار بحران شده و در تاریخ حضور در لیگ برتر با بدترین شرایط و ضعیف ترین ترکیب تیمی پا به عرصه رقابتها گذاشته است، مع ذالک به همت و اراده هواداران آگاهش […]

اویاقلیق: درحالی که امسال تیم تراختور با ضعف مدیریتی در چند سال اخیر و بالاخص در فصل قبل با انواع مشکلات روبرو و دچار بحران شده و در تاریخ حضور در لیگ برتر با بدترین شرایط و ضعیف ترین ترکیب تیمی پا به عرصه رقابتها گذاشته است، مع ذالک به همت و اراده هواداران آگاهش از یک مربی بومی و فعال و موفقی برخوردار شده که بدخواهان تراختور و اذربایجان حتی همین یک مورد را هم ، میخواهند از تیم اول آذربایجان مضایقه کنند!

سایتهای خیالباف و شایعه ساز در تلاش بودند که با نقل اخباری جعلی با عنوان «طبق شنیده ها» باعث یاس بیش از پیش هواداران و نیز ایجاد و القاء شک و دو دلی برای سرمربی مقبول تراختوریها شوند!

شکر خدا، این بار این شایعه پراکن ها مشت محکمی از یحیی خوردند.

مصاحبه و اعلام برقراری و شروع تمرینات تراختور از امروز ، مشت دندان شکنی بود برای قلم بمزدهای رسانه های زرد که مسلما دندانهای خرد شده شان ا ز «انتهای دهانشان» بیرون ریخته خواهد شد!

اما در این طرف ماجرا، هواداران پرشور تراختور، پرشورتر از قبل با زبان روزه در سرتمرینات حضور خواهند داشت و به بدخواهان آذربایجان خواهند فهماند که «تاهستیم تراختور هست و تا تراختور هست، نماد هویت ماست!»

شور پر شورها با بی نمکی بدخواهان تراختور، به سستی نمیگراید!

آنها از جنس شیشه اند، چون بشکنند تیزتر میگردند!

ساتقین های پولکی و ستاره های فرصت طلب بدانند که پرشورها با جوانان پرشور جای شما را پرمیکنند، اما روسیاهی برای شما میماند!!!

زیرا :

تراختوری ائل ایستر شرفلی ملت ایستر!

در اولین تمرین تیم ، باحضور گسترده مان باز هم با بازیکنان و فادار و کادر فنی بیعت تازه میکنیم و دست در دست هم ، فریاد برمی آوریم که:

یئل یاتار طوفان یاتار – یاتماز تراختور بایراقی!

یاشاسین آذربایجان!
یاشاسین تراخــــتور!
یاشاسین بیرلیگ یمیز!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل