اخبار ۸ تا ۸ پنجشنبه بیست و پنجم خرداد در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ پنجشنبه بیست و پنجم خرداد در آذربایجان غربی

** ۲ هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد ماکو به سرمایه گذاران بخش کشاورزی واگذار می شودمدیر آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به افق روشن فعالیت های بخش کشاورزی در این منطقه، گفت: بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد ماکو با هدف رونق تولید و ایجاد […]

** ۲ هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد ماکو به سرمایه گذاران بخش کشاورزی واگذار می شود
مدیر آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به افق روشن فعالیت های بخش کشاورزی در این منطقه، گفت: بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد ماکو با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی به سرمایه گذاران واگذار می شود.

** بروز خسارت ۲ هزار میلیارد ریالی در گندم زارهای آذربایجان غربی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال ۲ هزار میلیارد ریال خسارت به ۱۵۹ هزار هکتار گندم زار استان بر اثر خشکسالی، سرمازدگی و سیل وارد شد.

** مسئولان در مسیر انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان تلاش کنند
استاندار آذربایجان غربی گفت: تلاش های مسئولان حوزه تعلیم و تربیت باید در مسیر انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان باشد.

** نخستین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود
مدیر مرکز نمایشگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی بخش کشاورزی در زمینه های گل و گیاه، بذر و نهال، هیدروپولیک، شیلات و آبزیان، دام و طیور، ماشین آلات باغبانی و فراورده های کشاورزی از ۲۰ تا ۲۳ تیر سال جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

** برپایی نخستین نمایشگاه اعضای خانه نقاشان آذربایجان غربی در ارومیه
نخستین نمایشگاه اعضای خانه نقاشان آذربایجان غربی با نمایش ۴۳ تابلو از ۳۳ نقاش حرفه ای و آماتور شامگاه چهارشنبه در ارومیه آغاز به کار کرد.

** دولت تدبیر و امید نگاه سیاسی و حزبی به احیای دریاچه ارومیه ندارد
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید نگاه سیاسی، حزبی و جناحی به احیای دریاچه ارومیه ندارد زیرا احیای دریاچه همدلی همه مسئولان و مردم را می طلبد.

** مادر چهارقلوهای شاهین دژی: مسئولان در کنار تشویق برای فرزندآوری تسهیلات بدهند
مادر چهار قلوهای شاهین دژی گفت: مسئولان در کنار تشویق برای فرزندآوری تسهیلات مناسب هم ارائه بدهند.

** وقف ۳ میلیارد ریالی در پلدشت به ثبت رسید
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدشت گفت: خیران این شهرستان در سال جاری ۲ قطعه زمین زراعی به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جهت انجام کارهای فرهنگی، قرآنی و مذهبی وقف کردند.

۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی