زنگ سیاحت برای هواداران/ مسابقه دوستانه بشیکتاش با کدام تیم؟؟
زنگ سیاحت برای هواداران/ مسابقه دوستانه بشیکتاش با کدام تیم؟؟

درحالیکه عدم تمدید قرارداد بازیکنان ستاره و مصاحبه ها و یادداشتهای خداحافظی و یا تهدید به جدائی آنها، هواداران تیم اول آذربایجان را سخت دل آزرده و نگران میکند و بی خیالی مدیرعامل تهران نشین نیز همچون نمک پاشی بر زخم دل هواداران تراختور میباشد، با اینحال جوک هائی را از عملکرد مدیرعامل نامرئی میشنویم […]

درحالیکه عدم تمدید قرارداد بازیکنان ستاره و مصاحبه ها و یادداشتهای خداحافظی و یا تهدید به جدائی آنها، هواداران تیم اول آذربایجان را سخت دل آزرده و نگران میکند و بی خیالی مدیرعامل تهران نشین نیز همچون نمک پاشی بر زخم دل هواداران تراختور میباشد، با اینحال جوک هائی را از عملکرد مدیرعامل نامرئی میشنویم که مایه تمدد اعصاب و زنگ سیاحتی میشود برای آنانکه در غم شبانه روزی تیم مظلوم و بی صاحب تراختور، مدام دغدغه خاطر دارند!

درخبر خوشحال کننده ای شنیدیم که مدیرعامل تهران نشین ما برسم سیاحت پا از تهران بیرون گذاشته و بعد از تماشای مناظر طبیعی! در اراضی شمال دریای مدیترانه، در جشن قهرمانی بشیکتاش هم نزول اجلال فرموده و مصاحبه فرموده اند که میخواهند دیداری دوستانه با این تیم انجام دهند!مبارک است… برچشم بدلعنت! … مرده باد حسود که حسود هیچ نیاسود!!!

….و مرده باد منتقدان چنین مدیرعامل شایسته و لایق که به تمنای دیرینه هواداران تراختور، لبیک میگویند!

آقای مدیرعامل! قربان قد رعنای نامرئی و ناپیدایت!

لطف کن ، اول بفرما که تیم بشیکتاش با کدام تیم بازی خواهدکرد؟

اعضای این تیم چه کسانی هستند؟ ایرانپوریان، شفیعی و اف ۱۴،….. و یا اینکه بشیکتاش با تیمی بازی خواهد کرد که کاپیتانش خود جنابعالی و آبدارچی و دفتردار و….است!

حال نمیگوئیم که بشیکتاشی ها در زمانیکه تراختور دراوج بود و هوادارانش سهند را لبریز میکردند، راضی به این کار نمیشد ،چه برسد به زمان احتضار تراختور بدست جنابعالی!

باز نمیگوئیم که قبلا با انواع بهانه ها، برای این بازی دوستانه ،بدخواهان مانع تراشی میکردند و خواهند کرد!

وباز نمیگوئیم که این حرفها برای شیره مالی سرکچل و بی کلاه هواداران این تیم جهت لحاف پوشانی برضعفهای مدیریتی شماست!

وخیلی چیزهای دیگر راهم نمیگوئیم، اما باید خسته نباشید بگوئیم به شما که گاه گاهی از این جوک ها تحویل هواداران میدهید که موجب انبساط خاطر میشود!

ونیز باید بگوئیم که :

خانه از پای بست ویران است…خواجه دربند نقش ایوان است!

مثل تورکی: هاردان سینیب، هاردان سسی چیخیر!!

*******
…و بالاخره میگوئیم: آقای مدیرعامل دور از تیم و غریبه باتیم وهواداران :

بیش از این مردم را نخندانید که ماه رمضان است و دیگران روزه دار !

 

یادداشت از: ساوالان -اردبیل