مدیرعامل تراختور، سررشته مشکلات این تیم است!
مدیرعامل تراختور، سررشته مشکلات این تیم است!

اویاقلیق: شواهد و قرائین نشان میدهد که جناب آجرلو، یک سر مسئول تمام مشکلات بوجود آمده در فصل گذشته و آینده تراختور است. عدم موفقیت تیم کهکشانی و رویائی تراختور در فصل شانزدهم و حذف مفتضحانه در جام حذفی در مقابل تیمی که ۶ بازیکن اصلی و تاثیر گذارخود را در اختیار نداشت و از […]

اویاقلیق: شواهد و قرائین نشان میدهد که جناب آجرلو، یک سر مسئول تمام مشکلات بوجود آمده در فصل گذشته و آینده تراختور است.

عدم موفقیت تیم کهکشانی و رویائی تراختور در فصل شانزدهم و حذف مفتضحانه در جام حذفی در مقابل تیمی که ۶ بازیکن اصلی و تاثیر گذارخود را در اختیار نداشت و از هدایت سرمربی خود هم محروم بود، تماما از وجود مدیرعاملی نشات گرفت که در طول فصل به تعداد ۱۰ روز هم در تبریزحاضر نشد و با تیم و بازیکنان غریبه، غریبه بود!

همگان میدانیم و شاید تنها مدیرعامل تهران نشین ما نمیدانند که مرکز اداری تیم تراختور تبریز است و تمامی دفتر-دستک این تیم و بایگانی و سوابق این تیم در تبریز است و نه تهران!
علاوه بر آن تمامی مراسلات این تیم هم باید و لزوما به مبدا و مقصد تبریز انجام میشود.
بعبارتی نامه های فیفا و اخطاریه های رسمی ان به آدرس تبریز ارسال شده و در بایگانی متروکه آن گردوخاک خورد تا سرانجام تیم اول آذربایجان به روز سیاه «محرومیت جذب بازیکن» نشست!
مدیرعامل محترم، هیچ وقعی به توصیه این و آن برای حفظ وجذب بموقع بازیکنان اندک باقیمانده نکردند تا تیمهای دیگر با پیشنهادات خود آنها را «هوائی» و دو دل کنند!
بعد از فوت وقت و گذشت فرصت ها ، بفکر نامه نگاری برای کسب تکلیف از فیفا جهت جذب سه بازیکن آزاد میگیرند در حالیکه بازیکنان فعلی با بلاتکلیفی صید این و آن میشوند و حداقل سطح توقع آنها با وجود پیشنهادات دیگر تیمها بالا میرود!

مشکلاتی که از بی توجهی ها و عدم حضور آجرلو در تبریز و نبودن در کنار تیم به تیم اول فوتبال آذربایجان ایجاد شده، به این موارد ختم نمیشود بلکه همین مسائل و مشکلات که یک سر آنها به مدیرعامل وصل میشود، دستاویز و بهانه ای میشود برای آقای شفق که مدعی مالکیت این تیم است و خواهان حضور در مدیریت این تیم!

بارها اشاره کرده ایم که تراختور تیم بی صاحبی شده و همین بی صاحب بودن هم چه بلاهائی سر این تیم خواهد آورد، خدا میداند؟

*******

امیدواریم که لااقل هواداران این تیم از خواب غفلت بیدار شوند و این تیم بی صاحب را «صاحب» شوند.
نخستین اقدام هم برای تصاحب، کشاندن آجرلوی تهران نشین به تبریز است، و الا برای صدمین بار میگوئیم که با تداوم وضع فعلی، تراختور به دره سقوط خواهد کرد.
دره تراختور لیگ یک است ، در کنار ماشین شهرداری!

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل