جلوگیری از برخوردهای امنیتی با اصحاب رسانه/ رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه آرمان و کاسپین
جلوگیری از برخوردهای امنیتی با اصحاب رسانه/ رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه آرمان و کاسپین

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزداده عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در پایان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس به شرح زیر قرائت کرد: عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در استقرار دستگاه MRI در بیمارستان آماده افتتاح آیت‌الله […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزداده عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در پایان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس به شرح زیر قرائت کرد:

عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در استقرار دستگاه MRI در بیمارستان آماده افتتاح آیت‌الله بروجردی و به وزیر راه و شهرسازی: پیمانکار جاده ای در حوزه انتخابیه به دلیل عدم تسویه حساب مالی مانع از عبور و مرور خودروها شده است.

سید جواد حسینی‌کیا نماینده سنقر به وزیر آموزش و پرورش: عدم چاره‌اندیشی برای مدیریت آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در این رابطه سیاسی کاری صورت گرفته و به وزیر جهاد کشاورزی: با وجود محصول تخمه آفتابگردان، واردات از کشور چین و شیلی صورت گرفته و به رئیس جمهور: لغو سند ۲۰۳۰ که به دنبال حذف دین و اخلاق در نظام آموزشی است.

محبی‌نیا و همایون هاشمی نمایندگان میاندوآب، شاهین دژ و تکاب به وزیر بهداشت:رسیدگی به وضعیت بهداشتی – درمانی تکاب و تأمین دستگاه سونوگرافی برای شهرستان تکاب.

جواد ابطحی، قاضی‌پور، ابوالفضل ابوترابی، پورمختار، ترکی و زاهدی نمایندگان مجلس به رئیس جمهور:ضرورت جلوگیری از صدور و انتقال مجانی گاز به ترکیه و رسیدگی و معرفی مباشران قرارداد کرسنت به قوه قضائیه و عزل آنان.

قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر راه وشهرسازی: پس از گذشت ۸ ماه همچنان اقداماتی در خصوص تعیین جایگزین برای مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان صورت نگرفته است و معاون پارلمانی وزیر به دنبال گزینه سیاسی برای تصدی این پست است.

فریدون احمدی نماینده زنجان به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در شروع پروژه روشنایی آزادراه زنجان – قزوین و به رئیس جمهور: لزوم استفاده از نیروهای جوان در کابینه دولت دوازدهم و پرهیز از تکرار دولت پیرمردها.

قاضی پور و حضرت پور نمایندگان ارومیه در مجلس به رئیس جمهور: اجرای جزء ۱ بند الف ماده ۶۳ برنامه ششم توسعه.

همایون یوسفی، جواد کاظمی نسب و علی ساری نمایندگان مجلس به وزیر اقتصاد: رسیدگی به مشکلات شعب موسسه آرمان در خوزستان.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت همراه با ۱۰ نماینده دیگر مجلس به رئیس جمهور: به جای عذرخواهی از مقام معظم رهبری تأکید می‌کنید که از سند ۲۰۳۰ گذشت نمی‌کنم بنابراین در صورت ادامه روند طرح سوال از رئیس جمهور انجام خواهد شد.

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر صنعت:اعزام هیأتی جهت بررسی علت تأخیر در طرح شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور به خصوص فاز اول گل گهر سیرجان و به وزیر جهاد کشاورزی: اعزام هیأتی جهت رسیدگی به وضعیت نامناسب کشاورزان و عشایر منطقه که سیل اخیر باعث تخریب زمین‌های کشاورزی و علوفه دام‌هایشان شده است.

اله یار ملکشاهی نماینده کوهدشت به وزیر اقتصاد: رفع مشکل سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان در استان لرستان به خصوص شهرستانهای حوزه انتخابیه‌اش.

احمد بیگدلی نماینده خدابنده به وزیر کار: رسیدگی به وضعیت مربیان حق التدریسی سازمان فنی و حرفه ای.

علیرضا رحیمی نماینده تهران به وزیر کشور:توضیح علت تعلل استانداری تهران در ابلاغ رأی سلب عضویت عضو متخلف شورای شهر لواسانات به فرمانداری شمیرانات.

حسن بهرام نیا نماینده نهاوند به رئیس جمهور: تعیین تکلیف و رسیدگی به سپرده‌گذاران موسسه آرمان و کاسپین جهت پرداخت اصل و سود سپرده آنان در استان همدان و شهرستان نهاوند.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به رئیس جمهور:رسیدگی به وضعیت زباله، پسماند و پساب در استان مازندران و رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران موسسه مالی فرشتگان و کاسپین

فریدون احمدی نماینده زنجان به وزیر راه و شهرسازی:لزوم بازگرداندن قطار پردیس زنجان – تهران به برنامه سرویس قبلی.

محمدنعیم امینی فرد نماینده ایرانشهر به وزیر نیرو: علت عدم اعمال ۹ ماه تعرفه نوع یک گرمسیری برق در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان چیست؟

سیدعلی ادیانی نماینده قائمشهر به وزیر ارتباطات : لزوم تسریع در تدوین اساسنامه جدید پست بانک برابر تبصره ماده ۳۱ قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تدوین آیین نامه تعیین مصادیق صنایع پیشرفته با فناوری بالا و صنایع خطرپذی برابر فراز سوم تبصره ۳ اصلاح قانون مواد ۳ و ۲۴ قانون کلی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و به وزیر ورزش و جوانان: تسریع در اصلاحات اساسنامه جاری کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران طبق تبصره ۳ قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران.

نادر قاضی پور ، علیرضا محجوب و روح اله حضرت پور نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:جلوگیری از ابلاغ دستورالعمل راه اندازی مجدد دوره های تخصصی علوم آزمایشگاهی فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه.

علی اکبر کریمی نماینده اراک به وزیر راه و شهرسازی: عدم رعایت قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و حذف شرکت هپکو از کنسرسیوم برنده مناقصه خرید جرثقیل های بزرگ بندری در بندر شهید رجایی.

علی بختیار نماینده گلپایگان به وزیر صنعت: عدم پرداخت ۸ ماه حقوق کارکنان شرکت محور کاران کوشا وابسته به گروه سایپا و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی : رهاسازی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی خوانسار و عدم تصمیم گیری علی رغم تذکرات مکرر.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم به وزیر نیرو:عدم توجه به تامین آب شرب شهر جهرم، چرا فکر آب شرب شهر جهرم نیستید؟

علی ادیانی نماینده قائمشهر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تدوین آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف برابر با ماده ۳۱ قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزش و پرورش غیر دولتی.

حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیر اقتصاد: رسیدگی به وضعیت موسسه آرمان شهرستان پلدختر در استان لرستان.

فاطمه حسینی نماینده تهران به وزیر بهداشت:ضرورت نظارت سختگیرانه و اقدام و عمل قاطع و بازدارنده در خصوص عملکرد نامطلوب پرسنل بخش بیمارستان های دولتی کشور با بیماران.

روح اله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا به وزیر ارتباطات:عدم آنتن دهی تلفن همراه اول در غرب شهر تهران.

جواد حسینی کیان نماینده سقز به وزیر جهاد کشاورزی:عدم توجه به محصول تخمه آفتابگردان سقز که  حدود هزار تن محصول روی دست کشاورزان مانده و در مقابل از شیر و شیرین محصول وارد می شود.

حمیده زرآبادی نماینده قزوین به وزیر صنعت: صدور دستور عاجل برای جلوگیری از فعالیت شرکت فاقد صلاحیت ساراید اسپانیا از بازار فولاد ایران.

غلامرضا حیدری نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:جلوگیری از برخوردهای امنیتی با روزنامه نگاران و خبرنگاران و اصحاب رسانه.

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان به رئیس جمهور: متاسفانه به علت عدم نظارت بانک مرکزی موسسه مالی و اعتباری کاسپین که با مجوز بانک مرکزی بوده سبب از بین رفتن سرمایه های مردم شده و مشکلات زیادی به وجود آورده است.

همایون یوسفی و جواد کاظم نسب نمایندگان اهواز به وزیر نیرو: عدم همکاری سازمان آب و برق خوزستان در خصوص تلامین آب کشاورزی شهرستان حمیدیه کشت تابستانه.

حسن سلیمانی نماینده کنگاوربه وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اتمام عملیات راه سازی کرمانشاه و شروع عملیات اجرای راه آهن همدان، اسدآباد و کنگاور.

سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا به وزیر راه و شهرسازی: متأسفانه به دلیل عدم استانداردسازی و بهسازی اصولی آزادراه قزوین به رشت جان مردم و مسافرین در خطر است و مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

علی محمد شاعری و ولی داداشی نمایندگان بهشهر و آستارا به وزیر اقتصاد:چرا حق سپرده گزاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین از طریق بانک مرکزی پیگیری و تعیین تکلیف نمی شود؟

امیر خجسته نماینده همدان به وزیر جهاد کشاورزی : لزوم توجه جدی به بیمه محصولات کشاورزی به خصوص تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ.

کوچکی نژاد و نیک‌فر نمایندگان رشت و لاهیجان به وزیر کار: چرا سهم تعاونی در اقتصاد کشور تحقق نمی یابد؟

سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان به وزیر کشاورزی: تسریع در واریز مبالغ خرید گندم برای خرید تضمینی از کشاورزان.

کوچکی نژاد و نیکفر نمایندگان رشت و لاهیجان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: چرا پس از انتخابات به سایت ها و مطبوعات منتقد دولت فشار وارد می کنید و به دادگاه معرفی می کنید؟

رضا شیران خراسانی نماینده مشهد به وزیر راه و شهرسازی: عدم ابلاغ به موقع مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص پدیده شاندیز.

علیرضا سلیمی نماینده محلات به وزیراقتصاد :علت عدم پرداخت سپرده گذاران بانک آرمان شهرستان محلات و به رئیس جمهور: توضیح در مورد بلوکه شدن سرمایه مردم و سپرده گذاران بانک آرمان شهرستان محلات در بانک مرکزی.

عبدالغفور ایران نژاد نماینده چابهار به وزیر نیرو: تسریع در علت افت ولتاژ و قطعی و خاموشی مکرر برق و از بین رفتن تمام وسایل خانگی مردم بر اثر گرمای شدید بالای ۵۰ درجه در منطقه.

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب به وزیر کشاورزی: دلیل پیگیری عدم طرح گلخانه ای اسلام آباد غرب به رقم گذشت یکسال از مراسم کلنگ زنی آن.

محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ به وزیر ورزش و جوانان: رسیدگی جدی به علت ضعف مدیریت در فدراسیون فوتبال و باشگاه ها در مسابقات باشگاه های آسیایی که باخت تحقیرآمیز تیم استقلال به العین امارات را در پی داشته است.

سمیه محمودی نماینده شهررضا به همراه ۱۰ نماینده دیگر به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در پرداخت حقوق معوقه ۶ ماهه راهداران اصفهان.

نادر قاضی پور، روح الله حضرت پور نمایندگان مردم ارومیه به وزیر امور خارجه : برخورد با کشور ترکیه و اقلیم کردستان شمال عراق در اعزام تروریست ها به داخل کشور ایران و به شهادت رساندن مرزبانان غیرایرانی.

شهاب الدین بیمقدار نماینده تبریزبه وزیر کشاورزی: مبارزه با کرم خراط که باغات گردوی شهرستان آذرشهر و اسکو را از بین برده اند.

انتهای پیام