احیای حاشیه‌های شهر منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود
احیای حاشیه‌های شهر منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایسنا، مجید خدابخش در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل  با بیان اینکه مشارکت با بخش خصوصی یکی از معیارهای اقتصاد مقاومتی بوده و دولت موظف بوده که زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بخش خصوصی را فراهم کند، یادآور شد: با فراهم شدن بسترهای موجود در […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایسنا، مجید خدابخش در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل  با بیان اینکه مشارکت با بخش خصوصی یکی از معیارهای اقتصاد مقاومتی بوده و دولت موظف بوده که زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بخش خصوصی را فراهم کند، یادآور شد: با فراهم شدن بسترهای موجود در منطقه می توان شاهد احداث کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی،  رونق منطقه و اقتصادی پویا در کشور شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه احداث راه یکی از عوامل موثر و زیرساخت‌های اصلی توسعه استان هر منطقه است، اضافه کرد:  در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی احداث راه ماسوله- ماجولان- شال-کلور را در برنامه داریم که امیدواریم با احداث این راه بتوانیم به جذب گردشگر از ماسوله که سالانه شاهد هزاران گردشگر است به استان پلی ارتباطی بزنیم و  شهرستان خلخال را از بمبست در بیاوریم.
 
استاندار اردبیل با بیان اینکه بهترین مزیت واقع شدن پروژه‌ها در لیست اقتصاد مقاومتی تخصیص صد درصدی اعتبارات است، گفت: امیدواریم از این طریق بتوانیم پروژه‌های اولویت دار استان را در ذیل اقتصادی مقاومتی به طور دقیق و کارشناسی شده انجام دهیم.

خدابخش با اشاره به موضوع حاشیه نشینی در کشور گفت: با توجه به تاکیداتی که رهبر معظم در بحث حاشیه نشینی داشتند دولتمردان باید این مسئله را محور برنامه های خود قرار دهند چرا که اغلب آسیبهایی اجتماعی از مناطق حاشیه شهری رشد می کند.

به گفته وی قرار است در استان اردبیل چهار نقطه حاشیه‌نشین شامل گلمغان و ایران آباد در اردبیل، زیر نهر تراب در پارس‌آباد و خلخال و مشگین شهر  در اولویت کارهای عمرانی و اجتماعی قرار بگیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به  به ضرورت احداث سالن‌های ورزشی، اجرای فاضلاب، راه… و سایر زیرساخت‌ها در این مناطق یادآور شد: لازم است بهزیستی نیز در مناطق به طرح تامین مالی خرد اقدام کند.
خدابخش مطالعه پروژه‌ راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد را یادآور شد و افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های مهمی است که باید اهتمام اهتمام ویژه و اعتبار مناسب برای عملیاتی شدن آن داشته باشیم.

انتهای پیام