باید از ظرفیت‌‎های موجود برای معرفی استان زنجان استفاده شود
باید از ظرفیت‌‎های موجود برای معرفی استان زنجان استفاده شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی، افزود: اقتدار  و امنیت کشور مرهون فداکاری شهدا است و در این میان  باید یاد شهیدان باشیم. وی به انتخابات ۲۹ اسفند ماه اشاره کرد و گفت:  مردم با حضور پرشور خود درپای صندوقهای رای […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی، افزود: اقتدار  و امنیت کشور مرهون فداکاری شهدا است و در این میان  باید یاد شهیدان باشیم.

وی به انتخابات ۲۹ اسفند ماه اشاره کرد و گفت:  مردم با حضور پرشور خود درپای صندوقهای رای برگ زرین دیگری را خلق کردند و حضور ۷۰ درصدی مردم در انتخابات یک آماری است که دستیابی به آن آرزوی بسیاری از کشورها است و این افتخار تنها برای ایران است و مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات جزو آمال و آرزوها در خیلی از کشورها است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کشور انتخاب چهارساله رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس توسط خود مردم است و همین مباحث موجب می‌شود که افراد پس از چهار سال برای رأی‌آوری از منصب قدرت پایین آمده و افکار خود را عرضه کنند.

موسوی تاکید کرد: باید قدردان حضور باشکوه مردم در انتخابات باشیم و مردم در روز انتخابات سنگ تمام گذاشتند و برخی از افراد که بسیار سالخورده نیز بودند ساعت ها در نوبت ماندند و اقتدار ایران را تثبیت کردند.

وی افزود: ارائه خدمات شایسته ، مهمترین اقدامی است که مسئولان می توانند در قبال این حضور مسئولانه و متعهدانه مردم انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به بداخلاقی ها در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: سزاوار نبود در جلسات به گونه ای صحبت کنیم که گویی همه سران نظام و همه دولتمردان متخلفند ودر هر جامعه چهار پنج نفر تخلفاتی انجام می دهند ولی نباید به گونه ای رفتار کنیم که این مسائل سبب اختشاش در جامعه شود.

وی با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی مهمتر از مباحث اقتصادی است،  افزود: جامعه ما مبنی بر نظام اسلامی است و چنین نظامی باید تولید اخلاق کند و از بداخلاقی به دور باشد و در شان نظام دینی ما این بداخلاقی ها خوب نیست.

موسوی به اظهارات در سند ۲۰۳۰ در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: این سند مشکلاتی چندانی نداشت و ما مسلمان هستیم و ارائه هم جنس بازی در شان ما نیست و چرا شعری را می گوییم که در قافیه اش بمانیم.

وی افزود: همه  مسئولان عرصه سیاست در کشور جزو فرزندان و نیروهای نظام هستند و نباید صف بندی یزیدی و حسینی در کشور درست کنیم و این خوب نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: تلاش ما این بود تا در ایام انتخابات احترام و حرمت همه افکار و اندیشه ها حفظ شود، ولی بروز برخی بد اخلاقی ها در شأن پایتخت شور و شعور حسینی نبود و همه رأی هایی که مردم به صندوق ها ریختند،حلال بودوانتخابات به پایان رسیده و امروز همه باید در تحقق اهداف کشور کوشا بوده و باید بداخلاقی‌های انتخاباتی را کنار گذاشته و برای موفقیت کشور تلاش کنیم.

موسوی به ضرورت توجه به تقویت اقتصاد گردشگری در استان زنجان تاکید کرد و افزود: در طراحی برنامه های فرهنگی همچون برگزاری هفته های فرهنگی زنجان در سایر نقاط کشور باید دغدغه هایی مانند معرفی ظرفیت های گردشگری استان و تبدیل آن از یک معبر به مقصد گردشگری مورد توجه باشد.

وی به عملیاتی شدن قول‌های داده شده در انتخابات اشاره کردو افزود: باید افرادی که رأی آوردند و چه رأی نیاوردند، برای تحقق اهداف کشور تلاش کنند.

موسوی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌‎های موجود برای معرفی استان  زنجان استفاده کنیم و باید نسبت به معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و زیبایی‌های استان زنجان برنامه ریزی داشته و اقدام کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز کرد: باید این هزینه‌ای که برای اجرای برنامه است، هدفدار بوده و در راستای توسعه،  اقتصاد و معرفی بیشتر استان به کار گرفته شود.

موسوی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه  تاکید کردو گفت: باید با بحث خرافه پرستی برخورد جدی شود.