۲۴۱ تیم اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد در اردبیل فعال است
۲۴۱ تیم اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد در اردبیل فعال است

بهزاد ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تنها در یک سال گذشته ۲۱ تیم اجتماع‌محور شکل گرفته و رشد کمی تیم‌ها نزدیک ۱۰ درصد محاسبه شده است. مدیرکل بهزیستی استان تعداد نفرات تحت پوشش تیم‌ها را ۲۸۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: در تعداد نفرات تحت پوشش نیز ۱۲ درصد رشد مشاهده […]

بهزاد ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تنها در یک سال گذشته ۲۱ تیم اجتماع‌محور شکل گرفته و رشد کمی تیم‌ها نزدیک ۱۰ درصد محاسبه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان تعداد نفرات تحت پوشش تیم‌ها را ۲۸۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: در تعداد نفرات تحت پوشش نیز ۱۲ درصد رشد مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های اجتماع‌محور در محلات و در حاشیه شهرها فعالیت دارند، اضافه کرد: تیم‌های اجتماع‌محور پیشگیری عوامل گرایش به اعتیاد محلات و مناطق مختلف را شناسایی می‌کنند.

ستاری تصریح کرد: در ادامه با همکاری اعضای تیم‌ها برای زمینه‌های رفع این عوامل برنامه ریزی شده و راهکارهایی ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: در پیشگیری از اعتیاد یک یا دو دستگاه نمی‌تواند موفق عمل کند و به همین دلیل تیم‌های اجتماع‌محور به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی مقابله و پیشگیری است.