نهادهای مسؤول به تخلفات و شبهات انتخابات شورای شهر اردبیل رسیدگی کنند
نهادهای مسؤول به تخلفات و شبهات انتخابات شورای شهر اردبیل رسیدگی کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی ظهر امروز در جلسه شورای رسانه‌ای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل طی نامه‌ای خواستار رسیدگی دقیق نهادهای مسؤول به تخلفات و شبهات مطرح در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل شد. وی گفت: در […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی ظهر امروز در جلسه شورای رسانه‌ای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل طی نامه‌ای خواستار رسیدگی دقیق نهادهای مسؤول به تخلفات و شبهات مطرح در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل شد.

وی گفت: در نامه‌ای که دبیر جبهه مردمی استان به دادستان، استاندار و هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان ارسال کرده تقاضای شفاف‌سازی در خصوص شبهات و ایرادات مطرح پیرامون این انتخابات ارائه شده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب  اسلامی اردبیل تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و خلق حماسه بی‌نظیر مردمی، به عنوان ضامن بقای نظام و ارتقای عزت و اقتدار ملی است، بنابراین باید با دقت و حساسیت کافی اعتماد عمومی مردمی نسبت به نهادهای مختلف تضمین شده و حفظ شود.

محمدی با اشاره به اهمیت رأی مردم در نظام اسلامی به عنوان حق‌الناس ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اعتقاد دارد همه نهادها موظف به حفظ و تقویت اعتماد عمومی مردم نسبت به روند برگزاری انتخابات هستند بنابراین لازم است در راستای تداوم این اعتماد، بررسی‌های دقیق و قانع‌کننده‌ای از سوی مسؤولان به عمل آمده و نتیجه نهایی به مردم و کاندیداها اعلام گردد.

وی گفت: حماسه ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری در تاریخ باعظمت و افتخارآمیز انقلاب اسلامی است که جلوه‌ای دیگر از مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی را به تصویر کشید.

محمدی ادامه داد: انتظار می‌رود هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان با تدبیر لازم و  بازشماری آرای صندوق‌هایی که اعتراضات بیشتری را دربرداشته است، نسبت به رفع شبهات وارده اقدام کند.

وی اضافه کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان یک جریان و تشکل فراگیر وظیفه خود می‌داند از حقوق عمومی مردم در حوزه‌های مختلف دفاع کرده و مطالبات استان را پیگیری کند.