جریمه ۳۴ میلیارد ریالی متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی زنجان
جریمه ۳۴ میلیارد ریالی متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی زنجان

مرتضی ممیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال جاری در مجموع ۹۱۹ پرونده تخلفاتی به این اداره کل وارد شده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: ۶۳۰ پرونده مربوط به کالا و خدمات، ۱۵۰ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز و ۱۳۹ پرونده نیز مربوط […]

مرتضی ممیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال جاری در مجموع ۹۱۹ پرونده تخلفاتی به این اداره کل وارد شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: ۶۳۰ پرونده مربوط به کالا و خدمات، ۱۵۰ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز و ۱۳۹ پرونده نیز مربوط به بخش بهداشت و درمان است.
ممیزی تاکید کرد: بیشترین میزان ضبط قاچاق کالا در استان زنجان پوشاک، لوازم آرایشی، بهداشتی و لوازم خانگی است.
وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده در زنجان درج نکردن قیمت روی اجناس است، گفت: ۲۷۲ پرونده برای این موضوع تشکیل شده است و صادر نکردن فاکتور نیز در رتبه دوم تخلفات ثبتی قرار دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: تا کنون ۱۳۶ محموله توسط عوامل کشف قاچاق کالا ضبط و هفت خودرو به نفع دولت مصادره شده است.
ممیزی با بیان اینکه معدوم سازی لوازم بهداشتی، غذایی یا آشامیدنی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام می پذیرد، تصریح کرد: تاکنون ۱۴ محموله در استان زنجان معدوم سازی شده است.
وی با بیان اینکه گشت سیار یکی از عوامل ممانعت از تخلف است، تاکید کرد: امسال ۲۴ اکیپ سیار ۱۳۷ بازرسی انجام داده است.
۳۲۱۶/۶۰۸۵
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی