جوان ۱۷ ساله فاقد گواهینامه رانندگی حادثه آفرید
جوان ۱۷ ساله فاقد گواهینامه رانندگی حادثه آفرید

سرهنگ رمضان آفریدون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پسر ۱۷ ساله به علت بی احتیاطی، توجه نداشتن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در بلوار پروین اعتصامی شهر زنجان با سه دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان به شدت برخورد و خسارت […]

سرهنگ رمضان آفریدون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پسر ۱۷ ساله به علت بی احتیاطی، توجه نداشتن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در بلوار پروین اعتصامی شهر زنجان با سه دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان به شدت برخورد و خسارت مالی برجای گذاشت.
وی اظهار کرد: هرچند این حادثه مصدوم نداشت اما به وسیله نقلیه مقصر و سه خودرو دیگر پارک شده در کنار خیابان خسارت قابل توجهی وارد آمد که راننده مقصر باید نسبت به پرداخت خسارت های وارده اقدام کند.
آفریدون افزود: خودرو پژو ۴۰۵ از سوی پلیس راهور توقیف و به پارکنیگ منتقل شد و راننده مقصر نیز به علت نداشتن گواهینامه رانندگی به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از والدین و بزرگترهای خانواده ها خواست از دراختیار قراردادن وسایط نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند به جد خودداری کنند.
آفریدن افزود: کسانی که بدون گواهینامه رانندگی پشت فرمان قرار بگیرند در صورت تصادف، بیمه به آنان تعلق نخواهد گرفت و علاوه بر توقیف خودرو به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.
وی تصریح کرد: داشتن اصل گواهینامه رانندگی، کارت ماشین، بیمه نامه شخص ثالث و معاینه فنی برای خودروهایی که پنج سال از تولید آن گذشته باشد برای کسانی که با وسیله نقلیه رانندگی می کنند الزامی است که پلیس در صورت مشاهده بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد کرد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش