آزادکار المپیکی: ۳۰۰ هزار تومان در حسابم دارم اما از پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی آذربایجان گذشتم
آزادکار المپیکی: ۳۰۰ هزار تومان در حسابم دارم اما از پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی آذربایجان گذشتم

میثم نصیری در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان ورزش استان زنجان اظهار کرد:در رقابت‌های بازی‌های همبستگی اسلامی به مدال طلا رسیدم و توانستم پرچم مقدس کشورم را به اهتزاز دربیاورم که یک افتخار بزرگ برای من و استان زنجان محسوب می شود اما متاسفانه زمانی که به زنجان بازگشتم دیدم مسئولان ورزش […]

میثم نصیری در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان ورزش استان زنجان اظهار کرد:در رقابت‌های بازی‌های همبستگی اسلامی به مدال طلا رسیدم و توانستم پرچم مقدس کشورم را به اهتزاز دربیاورم که یک افتخار بزرگ برای من و استان زنجان محسوب می شود اما متاسفانه زمانی که به زنجان بازگشتم دیدم مسئولان ورزش این استان حتی یک بنر هم برای من نزده‌اند. مگر استان زنجان چند ورزشکار حرفه‌ای در تیم‌های ملی دارد که تا این حد مسئولانش بی‌خیال هستند؟

نماینده المپیکی کشتی آزاد ایران در المپیک ریو افزود: بی‌پولی آن ها را قبول می‌کنم اما مگر هزینه چاپ یک بنر چقدر می شود که از انجام این کار کوچک هم خودداری کردند؟ من به عشق مردم ایران و زنجان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم اما این بی‌توجهی مسئولان باعث شده دلسرد شوم و به خودشان هم گفتم دیگر هیچ کاری با شما ندارم. وقتی دیدند کارشان خیلی زشت بوده پس از چند روز یک بنر به مغازه قصابی برادرم آوردند و گفتند این بنر از طرف هیئت کشتی زنجان است، زحمت بکشید آن را خودتان نصب کنید!

وی با اشاره به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون تومانی مسئولان آذربایجان به او برای باخت مقابل حریف آذربایجانی در فینال بازی‌های همبستگی اسلامی گفت: من هیچ منتی بخاطر قبول نکردن این پیشنهاد ندارم اما ۱۰۰ میلیون تومان برای یکی مثل من که هم زن و بچه دارم و هم شغل ندارم پول بسیار زیادی است.قسم می‌خورم فقط ۳۰۰ هزار تومان پول در حسابم دارم. آخر با چه امید و انگیزه‌ای این همه سختی تمرینات را تحمل کنیم؟ یک جفت کفش کشتی یک میلیون تومان است. پول مکمل و ایاب و ذهاب و … را هم باید از جیبم بدهم.

نصیری افزود: چندین ماه است که مسئولان استانی قول داده‌اند یک شغل برای من مهیا کنند اما هیچ خبری از آن‌ها نیست.پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی کرمانشاه که با شکست آمریکا بدست آمد زمانی‌که به زنجان بازگشتم یکی از مسئولان شهرمان جلوی ۵۰۰ نفر من را صدا زد و ۲۰۰ هزار تومان به من هدیه داد. آخر شان و منزلت یک ورزشکار این است؟ بحث من پول نیست حرف من اینست که چرا ارزش آدم را تا این حد پایین می‌آورند؟

انتهای پیام