سارق حرفه ای ۶۰ باب مغازه در دام پلیس
سارق حرفه ای ۶۰ باب مغازه در دام پلیس

سردار علی آزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق حرفه ای از سال ۹۳ به سرقت از مغازه ها در شهرستان زنجان اقدام کرده است که پس از دستگیری و بازجویی پلیسی به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کرد.وی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سریالی مغازه […]

سردار علی آزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق حرفه ای از سال ۹۳ به سرقت از مغازه ها در شهرستان زنجان اقدام کرده است که پس از دستگیری و بازجویی پلیسی به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
وی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سریالی مغازه به شیوه و شگردی خاص، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت که پس از بررسی، تحقیقات و اقدامات فنی پلیسی، در نهایت ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهم ‘ف- ق’ ۴۰ ساله اهل و ساکن زنجان را شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند.
سردار آزادی با بیان اینکه از متهم مقداری از اموال مسروقه از قبیل انواع لپ تاب و دوربین عکاسی کشف شده است، ارزش اموال به سرقت رفته را بیش از دو میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: در این رابطه سه نفر نیز توسط عوامل پلیس زنجان شناسایی و به جرم مالخری دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به حرفه ای بودن متهم و احتمال ارتکاب سرقت های دیگر، هنوز تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و کسانی که مغازه شان به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته است می توانند موضوع را از طریق پلیس آگاهی زنجان پیگیری کنند.
آزادی از مردم خواست به منظور پیشگیری از سرقت ، محل کسب و کار خود را به دوربینهای مداربسته و تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش